باشگاه منچسترسیتی در متاورس استادیوم می‌سازد

ساخت استادیوم در متاورس توسط تیم منچستر سیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اسفند ۱۴۰۰

باشگاه فوتبال منچسترسیتی مراحل اولیه ساخت یک نسخه مجازی از استادیوم خود را شروع کرده است. با ایجاد این ورزشگاه در متاورس هواداران این باشگاه می‌توانند بازی‌های این تیم را به صورت زنده از این استادیوم تماشا کنند. برای بررسی بیشتر خبر ساخت استادیوم در متاورس توسط تیم منچستر سیتی با بیتستان همراه باشید.

ساخت استادیوم در متاورس توسط تیم منچستر سیتی

باشگاه منچسترسیتی و شرکت سونی شروع به ساختن یک نسخه مجازی از استادیوم اتحاد (Etihad) در متاورس کرده‌اند. این تیم در ۱۸ فوریه با امضای همکاری سه ساله با سونی اعلام کرد با استفاده از تجهیزات واقعیت مجازی شرکت Hawk-Eye این ورزشگاه را ایجاد خواهد کرد.

باشگاه منچسترسیتی امیدوار است هواداران از این استادیوم مجازی لذت ببرند و به خاطر همه‌گیری کرونا بتواننند بدون مشکل بازی‌های تیم خود را در متاورس تماشا کنند.

مدیر مارکتینگ منچسترسیتی، نوریا تاره، در مصاحبه با Inews گفت:

چیزی که ما می‌توانیم از داشتن یک استادیوم مجازی در متاورس تصور کنیم این است که شما می‌توانید یک بازی را به صورت زنده تماشا کنید و بخشی از آن باشید. حتی می‌توانید استادیوم را تا جایی که می‌توانید پر کنید چون کاملا مجازی و نامحدود است.

شرکت زیرمجموعه سونی (Hawk-Eye) در تلاش است تا بهترین تصاویر ورزشی را برای بینندگان ارسال و پخش کند.

این اقدام باشگاه منچسترسیتی احتمالا مورد توجه باشگاه فوتبال لیورپول نیز قرار گیرد. به گفته یک رسانه خبری نزدیک به باشگاه لیورپول، این باشگاه نیز ممکن است برای افزایش درآمد از این روش استفاده کند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.