حمایت ملانیا ترامپ از بیت‌کوین: ملانیا ترامپ جامعه بیت‌کوین را شگفت زده کرد!

حمایت ملانیا ترامپ از بیت‌کوین: ملانیا ترامپ جامعه بیت‌کوین را شگفت زده کرد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا و همسر رئیس جمهور سابق این کشور، پس از جشن گرفتن سیزدهمین سالگرد پیدایش بیت‌کوین، در یک توئیت، نسخه هگز خام اولین بلوک بیت‌کوین را منتشر کرد که جامعه کاربران این ارز دیجیتال را متحیر ساخت. وی همچنین اقدام به حمایت از بزرگ‌ترین ارز دیجیتال نیز کرد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از حمایت ملانیا ترامپ از بیت کوین در اختیارتان قرار دهیم.

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات متحده، پس از جشن گرفتن سیزدهمین سالگرد پیدایش اولین بلاک بیت‌کوین، پستی را توییت کرد که در توییتر به شدت وایرال شد.

Block zero توسط خالق بیت‌کوین، ساتوشی ناکاموتو در ۳ ژانویه ۲۰۰۹ استخراج شده است. بسیاری از اعضای برجسته جامعه کاربران ارزهای دیجیتال از جمله جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر نیز سالگرد پیدایش اولین بلاک بیت‌کوین را جشن گرفتند.

حمایت ملانیا ترامپ از بیت کوین

همچنین در توییت ملانیا ترامپ اشاره شده است که ارزش بازار بزرگترین ارز دیجیتال جهان از یک تریلیون دلار فراتر رفته (اگر چه ارزش این رمزارز پرچمدار در حال حاضر ۸۷۲ میلیارد دلار است).

افرادی که خارج از جامعه کاربران بیت‌کوین هستند، احتمالاً با حمایت ناگهانی ملانیا ترامپ از بیت‌کوین غافلگیر شدند.

جالب است بدانید که ماه گذشته، ملانیا ترامپ با همکاری Marc-Antoine Coulon مجوعه NFT خود با نام Melania’s Vision را عرضه کرد و وارد دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض شد.

بانوی اول سابق امریکا، با گنجاندن هشتگ #MelaniaNFT در توییت خود، عرضه این توکن‌های NFT را هم یادآوری کرد.

دونالد ترامپ: بیت‌کوین یک پروژه کلاهبرداری است!

اکنون که ملانیا ترامپ به عنوان یک حامی بیت‌کوین ظاهر شده، اعضای جامعه از او می‌خواهند که موضع همسرش در مورد ارزهای دیجیتال را تغییر دهد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در مصاحبه‌ای که با فاکس نیوز داشت، بیت‌کوین را یک پروژه کلاهبرداری توصیف کرد و در عین حال خواستار اعمال مقررات سختگیرانه بر ارزهای دیجیتال شد. او در جدیدترین مصاحبه‌های خود، دیدگاه‌های منفی‌اش در مورد کریپتو را تکرار کرده است.

جالب است بدانید که هیلاری کلینتون، رقیب سابق دونالد ترامپ، گفت که ارزهای دیجیتال می‌توانند نقش دلار آمریکا را تضعیف کنند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.