ملانیا ترامپ، اولین NFT خودش را منتشر کرد!

عرضه شدن نخستین NFT ملانیا ترامپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۰

ملانیا ترامپ از مجموعه دیجیتالی خود رونمایی کرده و آن را melania’s vision نامگذاری کرد. این اثر هنری دیجیتال با تعداد محدود به قیمت حدودا ۱۵۰ دلار در دسترس خواهد بود. برای بررسی بیشتر خبر عرضه شدن نخستین NFT ملانیا ترامپ و خبرهای بیشتر در مورد NFTها با بیتستان همراه باشید.

این روزها ممکن است از هیجان بازار NFT کم شده باشد، اما این صنعت همچنان در حال پیشرفت است. این هفته ۳ اتفاق در زمینه‌ی NFTها تیتر خبری رسانه‌ها شدند.

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالت متحده، اولین پلتفرم خود را راه‌اندازی کرده و اولین مجموعه دیجیتالی خود را با نام Melania’s Vision منتشر کرد. این NFT اثر هنری مارک آنتوان کولون با آبرنگ است.

قرار است این اثر هنری به قیمت تقریبی ۱۵۰ دلار فروخته شود. خریداران در کنار این اثر هنری، یک صدای ضبط شده از خانم ملانیا ترامپ را نیز دریافت خواهند کرد. پلتفرم این مجموعه از بلاک‌چین سولانا استفاده می‌کند و توسط شبکه اجتماعی پارلر پشتیبانی می‌شود.

با اعلام سایت رسمی این مجموعه، بخشی از درآمد حاصل از این فروش به کودکان بی‌سرپرست اهدا خواهد شد.

فیلم آنتارا تولید خواهد شد

مجموعه Arabian Camels NFT برای اولین بار ۱۲،۰۱۲ شتر دیجیتالی ایجاد کردند. این تعداد در بستر بلاک‌چین اتریوم تولید شده‌اند. در حال حاضر این شرکت با همکاری پلتفرم Swapp درتلاش است اولین فیلم بلند غیرمتمرکز ۵۰ میلیون دلاری به نام آنتارا را بسازد. فیلم آنتارا براساس زندگی پرماجرای عنتره بن شداد، شوالیه و شاعر عرب، ساخته می‌شود.

الکساندر آماراتی، تهیه کننده این فیلم معتقد است فیلم‌سازان می‌توانند یک فیلم با سرمایه‌ی اولیه ۵۰میلیون دلاری بدون ریسک بسازند. او معتقد است این سیستم علاوه بر از بین بردن ریسک‌های مالی، اجازه می‌دهد طرفداران این فیلم‌ها مالکین آن فیلم نیز باشند.

سرمایه‌گذاری در نمایشگاه NFT | IRL

اکثر NFTها معمولا در یک کیف‌پول دیجیتالی قرار دارند. استارتاپ دانواس (Danvas)، با هدف نمایش NFTها به صورت فیزیکی، این هفته ۷ میلیون دلار سرمایه اولیه برای ادامه راه خود جذب کرد.

شرکت دانواس قصد دارد تا آثار هنری دیجیتال را به شیوه شخصی‌سازی شده با کیفیت بالا و همراه با یک حسی لوکس به نمایش بگذارد. جین اندرسون، مدیر اجرایی کانواس و مدیر سابق Saatchi Art متعقد است این لحظه آغاز یک رنسانس هنر دیجیتال است.

سرمایه‌گذاری ذر نمایشگاه NFT | IRL

قطعه شنیده نشده‌ی ویتنی هیوستون به عنوان یک NFT فروخته شد.

یک آهنگ منتشر نشده توسط ویتنی هیوستون در سن ۱۷سالگی در حراجی پلتفرم OneOf به قیمت ۹۹۹۹۹۹ دلار فروخته شد. این آهنگ بخشی از مجموعه‌ی OneOf Iconic Auction بود که شامل تصاویر و ویدیوهای هیوستون است که تاکنون بیش از ۱٫۱ میلیون دلار فروش داشته.

خریدار این NFT، یک موزیک ویدیو ساخته شده توسط دیانا سینکلر ۱۷ ساله را نیز دریافت کرد. همچنین این خریدار حقوق کامل استفاده از این آهنگ دمو را در اختیار دارد.

قطعه شنیده نشده‌ی ویتنی هیوستون به عنوان یک NFT فروخته شد.

رستوران Applebee به کمپین دوشنبه‌های متاورسی ملحق شد

رستوران Applebee به کمپین دوشنبه‌های متاورسی پیوسته و هر دوشنبه یک NFT را برای فروش منتشر می‌کند. این هفته، اولین NFT برگر رنگارنگ خود را که توسط هنرمند نیویورکی ساخته شده بود را به قیمت ۲۵ دلار فروخت.

خریدار این NFT همچنین یک کارت هدیه به ارزش ۱۳۰۰ دلار را دریافت کرد که برای خوردن همبرگر در یک سال کافی است. توییتر این رستوران جزئیات مربوط به هر NFT هفته آینده را منتشر می‌کند.

درپی این اتفاق رستوران‌های زنجیره‌ای مثل Domino’s و Taco Bell نیز وارد بازار NFT‌ها شده‌اند.

رستوران Applebee به کمپین دوشنبه‌های متاورسی ملحق شد

آدیداس نیز برای پیشرفت در متاورس و رسیدن به جاه‌طلبی‌های خود در این زمینه، با Bored Ape Yacht Club، GMoney و PUNKS Comics همکاری می‌کند. روز جمعه، آدیداس اعلام کرد که مجموعه NFT خود را با عنوان “Into the Metaverse” راه‌اندازی کرده است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.