قیمت توکن بومی پروتکل Mina در 48 ساعت گذشته ۴۶ درصد رشد کرد!

رشد ۴۶ درصدی قیمت توکن بومی پروتکل Mina
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اخبار صرافی بایننس در مورد پذیرش zk-SNARKها در 48 ساعت گذشته باعث رشد ۴۶ درصدی قیمت توکن بومی پروتکل Mina شد. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته از مرز ۱ دلار عبور کرده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۴۶ درصدی قیمت توکن بومی پروتکل Mina

قیمت توکن بومی پروتکل Mina در دو روز گذشته بیش از ۴۶ درصد افزایش یافته و روند نزولی ماه‌های اخیر خود را جبران کرده است. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته از مرز ۱ دلار عبور کرد و رکورد جدیدی از خود بر جای گذاشت.

رشد ۴۶ درصدی قیمت توکن بومی پروتکل Mina

دلیل اصلی افزایش قیمت MINA را می‌توان انتشار اخبار صرافی بایننس در مورد پذیرش zk-SNARK ها دانست که محرمانه بودن و امنیت اطلاعات را در حین تأیید تراکنش‌ها تضمین می‌کند. نوآوری این غول رمزنگاری به شناساندن سهام zero-knowledge کمک می‌کند و مینا را می‌توان یکی از پیشگامان اصلی این قضیه در نظر گرفت.

به طور خلاصه، فناوری دانش صفر (ZK) یا zero-knowledge شامل اجازه دادن به یکی از طرفین برای اثبات درستی یک گزاره بدون افشای هیچ اطلاعات دیگری است. پروتکل مینا، به لطف این اقدام امنیتی، کاربرد بسیار زیادی پیدا می‌کند.

در واقع، روایت zk و مشهور شدن آن علاوه بر MINA، به توکن‌های مرتبط دیگر نیز کمک کرده و باعث افزایش قیمت آن‌ها شده است. توجه داشته باشید که پس از مینا، Polygon (MATIC) راه‌حل zkEVM خود را علنی کرده.

با این وجود، MINA همزمان با سوار شدن بر موج احساسات مثبت بازار، یک روند صعودی جدید در پیش گرفته. طبق شایعات مختلف، تیم توسعه این پروتکل تقریباً کار ساخت یک پل بین Mina و Ethereum را به پایان رسانده است.

تحلیلگران معتقد هستند که پیشرفت انجام شده در این مسیر به برنامه‌های غیرمتمرکز زنجیره‌های مختلف اجازه می‌دهد از مزایای Mina در حفظ حریم خصوصی، اثبات کارآمد، محاسبات بزرگ و امنیت بهره مند شوند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.