شکایت Miramax از کوئنتین تارانتیونو به دلیل پخش NFTهای فیلم Pulp Fiction

شکایت Miramax از کوئنتین تارانتیونو به دلیل پخش NFTهای فیلم Pulp Fiction
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ آبان ۱۴۰۰

اخیرا صحنه‌هایی از فیلم Pulp Fiction یا همان فیلم داستان‌های عامه پسند توسط کوئنتین تارانتیونو در قالب توکن‌های NFT به فروش رفته بود. اما استودیوی فیلم‌سازی میرامکس (Miramax) از کوئنتین تارانتیو، به دلیل انتشار این توکن‌ها شکایت کرده است. با بیتستان همراه باشید تا به خبر شکایت Miramax از کوئنتین تارانتیونو بیشتر بپردازیم.

شرکت سازنده فیلم داستان‌های عامه پسند انتشار توکن‌های NFT این فیلم توسط کوئنتین تارانتینو را نادرست و ناقض قانون کپی رایت خواند. به همین جهت شرکت Miramax شکایتی را تنظیم کرده و کوئنتین تارانتینو کارگردان را به نقض قانون کپی رایت و فروش NFTهای حاصل از فیلم پرفروش Pulp Fiction در سال ۱۹۹۴، متهم کرده است.

در ۲ نوامبر بود که تارانتینو اعلام کرد، در دسامبر ۲۰۲۱ هفت صحنه منتشر نشده از فیلم محبوب Pulp Fiction را به عنوان توکن‌های غیرقابل معاوضه به فروش خواهد رساند.

هر کدام از این توکن‌ها دارای نسخه‌های دست‌نویس اولیه «Pulp Fiction» و تفسیر سفارشی انحصاری تارانتینو است که اسرار فیلم و سازنده‌اش را فاش می‌کند.

پرداخت دستمزد بازیکنان یک تیم بیس‌بال استرالیایی با بیت‌کوین!

برای مشاهده خبر، کلیک کنید

دلیل شکایت Miramax از کوئنتین تارانتیونو:

Miramax مالک حقوقی فیلم Pulp Fiction است. در شکایتی که در ۱۶ نوامبر در منطقه مرکزی کالیفرنیا ارائه شده، این شرکت ادعا کرد که تارانتینو توکن‌های NFT فیلم Pulp Fiction را مخفی نگه داشته است و این اعلامیه با برنامه‌های خود شرکت برای تولید و عرضه NFTهای Pulp Fiction NFT تداخل دارد

بارت ویلیامز، وکیل Miramax در بیانیه ای نوشت:

این تلاش حقوق مادی و معنوی NFTهای فیلم Pulp Fiction را که Miramax قصد دارد از طریق یک رویکرد استراتژیک و جامع عرضه نماید، بی ارزش می‌کند.

در این شکایت آمده است:

او (کوئنتین تارانتیونو) هیچ تلاشی برای تماس با Miramax قبل از کمپین مطبوعاتی خود نداشت و هیچ گونه هماهنگی صورت نگرفته است.

وکلای تارانتینو ادعا کرده‌اند که او حق انتشار فیلمنامه اصلی خود را در قرارداد Miramax حفظ کرده و از این حق می‌تواند در جهت فروش NFT استفاده کند.

با این حال، Miramax استدلال می‌کند که NFTها یک بار فروش هستند و مثل انتشار یک فیلمنامه نیستند.  Miramax برای تارانتینو نامه‌ای جهت جلوگیری از فروش این توکن‌ها ارسال کرده است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.