کاهش کیف پول‌های بزرگ اتر

اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

اخیرا تعداد کیف پول‌های حاوی ۱۰۰۰ و ۱۰,۰۰۰ اتر (ETH) کاهش یافته است.

طبق گزارشی که توسط آژانس تجزیه و تحلیل Glassnode ارائه شده، با رسیدن این رمزارز به ۳۷۰ دلار، تعداد کیف پول‌های بزرگ اتر کاهش یافته و به کمترین میزان ۲۱ ماهه خود، یعنی ۱,۰۲۱ رسیده است.

آژانس تحلیلی دیگری نیز گزارش داده است که آدرس‌های حاوی ۱۰۰۰ اتر به پایین‌ترین سطح ۲ ساله یعنی ۷,۲۵۳ رسیده است.

                                                                                               اتر

 

در عین حال و با وجود کاهش کیف پول‌های بزرگ، خبر خوب این است که تعداد آدرس‌ها و کیف پول‌های جدید ETH افزایش یافته و به بالاترین رقم یعنی ۴۶,۸۱۰,۱۸۵ رسیده است. به نظر می‌رسد، در حالی‌که هولدرهای متوسط اتر در حال نقد کردن دارایی خود و یا تبدیل آن به آلت کوین‌ها یا بیت کوین هستند، کاربران جدید  برای ورود به بازار کریپتوکارنسی‌ها، دومین رمزارز برتر بازار را انتخاب می‌کنند.

این روزها اتریوم روزهای سختی را می‌گذراند؛ کاربران این شبکه از هزینه تراکنش بسیار بالای آن شاکی هستند و همکاران ویتالیک بوترین نیز در حال آماده شدن برای راه‌اندازیِ پر چالش اتریوم ۲ هستند. از طرفی نیز در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور)، اتر از اوج ۴۸۳ دلاری خود سقوط کرد و در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور)، به ۳۲۷ دلار رسید.

در روزهای اخیر ETH به آرامی در حال بهبود یافتن است و طبق داده‌های CoinMarketCap، در ساعات اخیر این رمزارز اطراف ۳۷۰/۴۲ دلار، در حال نوسان بوده است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.