OTR، از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای استرالیا، پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز می‌کند

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط OTR استرالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: غول فروشگاه‌های زنجیره‌ای استرالیا به نام On The Run (OTR) شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال در استرالیا کرده است. پذیرش ارزهای دیجیتال توسط OTR استرالیا می‌تواند دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و کوچک را نیز ترغیب کند که به این حوزه وارد شوند.

بر اساس گزارش The Australian فروشگاه زنجیره‌ای On The Run (OTR) به زودی از بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به عنوان روشی جهت پرداخت هزینه‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

On The Run یک فروشگاه زنجیره‌ای است که خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و شعبات زیادی را در نقاط مختلف استرالیا افتتاح کرده است، اما هنوز مشخص نیست آیا همه شعبه‌ها از روش پرداخت با ارزهای دیجیتال پشتیبانی خواهند کرد یا نه؟!

انتظار می‌رود این حرکت پذیرش ارزهای دیجیتال در استرالیا را سرعت بخشد. جالب است بدانید که بر اساس یک نظرسنجی انجام شده توسط فایندر، تقریباً ۱۸ درصد استرالیایی‌ها ارز دیجیتال دارند. این کشور سومین نرخ بالای پذیرش ارز دیجیتال را در جهان دارد.

از طرفی نیز دولت استرالیا در حال حاضر بر روی یک چارچوب نظارتی برای پذیرش ارزهای دیجیتال کار می‌کند.

روند پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان توسط شرکت‌های مختلف

کمپانی‌های زیادی در سراسر جهان اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال می‌کنند. به عنوان مثال یک پمپ بنزین در کلرادو از اوایل سال ۲۰۱۴ شروع به پذیرش بزرگترین ارز دیجیتال جهان کرده است. فروشگاه بزرگ آمریکایی Sheetz نیز امکان پرداخت با بیت‌کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با همکاری استارت آپ فلکسا فراهم کرده است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.