بروزرسانی قراردادهای هوشمند OpenSea برای حذف NFTهای غیرفعال در اتریوم

به‌روزرسانی جدید قراردادهای هوشمند پلتفرم اوپن‌سی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: OpenSea یکی از پلتفرم‌های محبوب برای تجارت توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) است. طبق بروزرسانی جدید منتشر شده در این پلتفرم، همه کاربران باید NFTهای موجود خود را به یک قرارداد هوشمند جدید منتقل کنند. بروزرسانی جدید قراردادهای هوشمند پلتفرم اوپن‌سی باعث خواهد شد تا NFTهای غیر فعال در اتریوم حذف شوند.

OpenSea، یکی از محبوب‌ترین بازارهای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است که یک بروزرسانی در جهت ارتقای قراردادهای هوشمند خود ارائه کرده تا یک قدم کاربردی برای حذف NFTهای غیر فعال بردارد.

در این بروزرسانی، همه کاربران OpenSea باید فهرست‌های NFTهای خود را که در حال حاضر از طریق بلاک‌چین اتریوم (ETH) میزبانی می‌شوند، به یک قرارداد هوشمند جدید منتقل کنند.

به‌روزرسانی جدید قراردادهای هوشمند پلتفرم اوپن‌سی

طبق اعلام OpenSea، در صوت اجرایی نشدن این کار فهرست NFTهای ایجاد شده قبل از ۱۸ فوریه به‌طور خودکار ظرف یک هفته ( تا ۲۵ فوریه) منقضی می‌شوند:

این ارتقای جدید تضمین می‌کند که فهرست‌های قدیمی و غیرفعال در اتریوم به طور ایمن منقضی می‌شوند و ما این امکان را داریم که ویژگی‌های امنیتی جدیدی را در آینده ارائه دهیم.

پس از این که انتقال NFTها موفقیت آمیز بود؛ لیست توکن‌های غیر قابل تعویض تاریخ اصلی انتقال را نشان خواهند داد. در این به روز رسانی، پلتفرم اوپن سی برای انتقال NFTها هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد، اما این در حالی است که قرارداد هوشمند قدیمی مبتنی بر اتریوم منقضی شده و از کار خواهد افتاد.

نحوه انتقال NFT ها به یک قرارداد هوشمند جدید در اوپن سی:

انتقال فهرست NFT یک فرآیند دو مرحله‌ای است. ابتدا کاربر باید به OpenSea رفته و بر روی گزینه “Migrate listings” کلیک کند.

به‌روزرسانی جدید قراردادهای هوشمند پلتفرم اوپن‌سی

در مرحله بعدی، کاربر باید بر روی دکمه “تأیید” که در کنار هر لیست موجود است، کلیک کند.

به‌روزرسانی جدید قراردادهای هوشمند پلتفرم اوپن‌سی

سپس کاربر باید یک اعلان مبنی بر انتقال را تایید کند، تا پس از آن بتواند لیست را با تاریخ انقضای جدید مشاهده نماید.

به‌روزرسانی جدید قراردادهای هوشمند پلتفرم اوپن‌سی

OpenSea بسیار قبل‌تر از دیگر رقبا، از مزیت‌های اولیه در فضای NFT استفاده کرد تا به بزرگترین بازار معاملات NFT تبدیل شود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.