استفاده ماهانه ۱۷۰ هزار کاربر از کیف پول دیجیتال Opera

کیف پول دیجیتال Opera
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مرداد ۱۳۹۹

چارلز هامل (Charles Hamel)، رئیس حوزه رمزارزهای شرکت اپرا، اظهار داشته که «اتریوم محبوب‎‌ترین شبکه بلاک چینی می‌باشد» و این مرورگر در حال حاضر از این شبکه برای کیف پول دیجیتال Opera استفاده‌ می‌کند.

مرورگر وب اپرا توانسته است وارد دنیای دیجیتالی برنامه‌های غیر متمرکز شود و هم‌اکنون اینترنت غیرمتمرکز در شبکه بلاک چینی اتریوم ارائه می‌دهد. در حال حاضر حدود ۱۷۰ هزار کاربر از طریق کیف پول دیجیتال اپرا مبتنی بر شبکه اتریوم، معاملات خود را با رمز ارزهایی نظیر ترون، اتر و بیت کوین انجام می‌دهند.

این شرکت نروژی برای اولین بار در روز جمعه (سوم مرداد)، با اعلام تعداد کاربران خود که از کیف پول‌های این شبکه (کیف پول دیجیتال Opera) استفاده می‌کنند، اظهار کرد که به مدت دو سال، زمینه را برای ارائه خدمات در بستر برنامه‌های غیرمتمرکز و ارتباطاتِ مبتنی بر رایانش توزیع‌شده (distributed computing)، فراهم خواهد کرد.

رایانش توزیع‌شده در واقع یک سیستم توزیع‌شده از چندین رایانه خودکار می‌باشد، که توسط یک شبکه رایانه‌ای با یکدیگر در ارتباط هستند. این کامپیوترهای متصل، با یکدیگر برای رسیدن به هدفی مشترک ارتباط برقرار می‌کنند.

در حالی که تعداد کاربران کیف پول اپرا نسبت به کل کاربران ماهانه این مرورگر (چیزی حدود ۳۶۰ میلیون کاربر)، بسیار کم می‌باشد، اما از سایر کیف پول‌های مبتنی بر وبِ مشابه فاصله چندانی ندارد. به عنوان مثال، افزونه کیف پول متاماسک

(MetaMask) در ماه می ۲۰۱۹ (خرداد ۱۳۹۸)، اعلام کرد که حدود ۱۹۲۰۰۰ کاربر فعال ماهانه داشته است.

اپرا روز جمعه با اعلام اینکه فروشگاه اینترنتی‌اش اکنون از امکانات برنامه‌های غیر متمرکز(Dapp) استفاده می‌کند، سعی کرد کاربران بیشتری را به استفاده از کیف پولش ترغیب کند.

هم‌اکنون کاربران انگلستان می‌توانند از قابلیت top-up کریپتوها که اپرا قبلا آن‌ را به بازارهای ایالات متحده و اروپا ارائه داده بود، بهره ببرند. در ادامه اپرا اظهار داشت که امکان معاملات کریپتو از طریق قابلیت Ramp Instant نیز جز خدمات ارائه شده به انگلستان خواهد بود.

Ramp Instant، پروتکلی برای معامله سریع و راحت ارزهای دیجیتال می‌باشد که افراد می‌توانند به راحتی از طریق آن در صرافی‌های دیجیتال، ارز فیات خود را تبدیل به کریپتو مورد نظر کنند.

ارز دیجیتال

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.