ثبت‌نام بیش از یک میلیون کاربر در لیست انتظار کیف پول رابین‌هود

ثبت‌نام بیش از یک میلیون کاربر در لیست انتظار کیف پول رابین‌هود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۰

کیف پول رابین‌هود یکی از کیف پول‌های مخصوص ارز دیجیتال است که به تازگی وارد عرصه رمزارزها شده و  در مدت زمان کوتاهی توانسته که کاربران زیادی را جذب کند. مدیر عامل این پلتفرم معاملاتی اعلام کرد که بیش از ۱ میلیون نفر در لیست انتظار کیف پول رابین‌هود ثبت نام کرده‌اند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری در مورد ثبت‌نام بیش از یک میلیون کاربر در لیست انتظار کیف پول رابین‌هود بیان کنیم.

ثبت‌نام بیش از یک میلیون کاربر در لیست انتظار کیف پول رابین‌هود

مدیر عامل کیف پول رابین‌هود؛ Vlad Tenev گفت که ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی مانا به وجود آمده‌اند و فاش کرد که بیش از یک میلیون کاربر در لیست انتظار کیف پول رمزنگاری شرکت ثبت نام کرده‌اند.

به گفته مدیر عامل ولاد تنف، بیش از ۱ میلیون نفر در لیست انتظار کیف پول رمزنگاری شده Robinhood قرار دارند.

در طول گفتگویی که تنف با جیم کرامر در جریان اجلاس CNBC Disruptor 50 داشت، بیان کرد که به پیشرفت Robinhood در حوزه رمزنگاری بسیار مفتخر است، همچنین او بر تلاش اخیر شرکت برای ارائه یک کیف پول رمزنگاری برای کاربرانش تاکید کرد و ادامه داد:

بسیاری از مردم از ما درخواست ارسال و دریافت ارزهای رمزنگاری شده، انتقال آن‌ها به کیف پول‌های سخت افزاری، انتقال ارز به پلتفرم برای تجمیع و … را درخواست کرده‌اند. همچنین باید بدانید که لیست انتظار کیف پول رابین هود اکنون بیش از یک میلیون نفر شده که بسیار هیجان‌انگیز است.

کاربران Robinhood مدت‌هاست که از این شرکت خواسته‌اند که یک کیف پول رمزنگاری توسعه دهد، زیرا این پلتفرم در حال حاضر از سپرده‌گذاری یا برداشت پشتیبانی نمی‌کند و تنها به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را با دلار آمریکا خریداری کنند و دارایی‌های دیجیتال را در این پلتفرم معامله کنند.

در ۲۲ سپتامبر، Robinhood سرانجام برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی کیف پول دارایی دیجیتال اعلام کرد و لیست انتظاری را برای اولین دسترسی به ویژگی جدید ایجاد نمود.

یکی از نمایندگان Robinhood ماه گذشته به Market Watch گفت که این کیف پول در ماه جاری برای برخی از کاربران عرضه خواهد شد و در نهایت در اوایل سال ۲۰۲۲ در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

Robinhood برای اولین بار تجارت بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را در سال ۲۰۱۸ برای مشتریان خود در پنج ایالت ایالات متحده راه اندازی کرد.

Robinhood از آن زمان پشتیبانی از آلتکوین‌هایی مانند Dogecoin (DOGE) و Litecoin (LTC) را گسترش داد و در حال حاضر به معامله‌گران مستقر در تمام ایالت‌های ایالات متحده (به جز چهار ایالت) اجازه می‌دهد تا به خدمات معاملات ارزهای دیجیتال بدون کمیسیون دسترسی داشته باشند.

در زیر می‌توانید جزئیات رونمایی از کیف پول Robinhood را به دست آورید

رونمایی از کیف پول Robinhood بعد از اتمام آزمایش‌های اولیه

وقتی از Teven پرسیده شد که آیا Robinhood پشتیبانی از Shiba Inu (SHIB) را گسترش خواهد داد یا خیر، مدیرعامل بیان کرد که به این زودی ها بعید است، زیرا او به سیاست‌های سخت‌گیرانه شرکت پابند خواهد بود.

وی ادامه داد:

ما در حال حاضر فقط هفت سکه را پشتیبانی می‌کنیم. بنابراین ما عموما اولین کسی نیستیم که دارایی جدیدی اضافه می‌کنیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که هر ارزی بر اساس مجموعه‌ای از معیارهای سختگیرانه صحت سنجی و بررسی وشد تا امنیت مورد نظر ما را تامین کند.

با گفت و گوهایی که در رابطه با آینده این کیف پول صورت گرفت، تنف استدلال کرد که Robinhood شانس بیشتری را برای پیشرفت نسبت به رقبای خود دارد، زیرا او اظهار داشت که ساختار تجارت بدون کمیسیون و بهره را متحول کرده است:

شما به ارزهای دیجیتال نگاه کنید، مردم همچنان برای دسترسی به آن ۳ درصد، ۴ درصد هزینه به عنوان کمیسیون می‌پردازند. شما فرصت‌های زیادی را خواهید داشت تا به مشتریان بیشتری خدمات رسانی کنید که حتی پول کمتری دارند.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.