پیتر شیف: هولد کردن بیت‌کوین در این وضعیت بازار اصلا توصیه نمی‌شود

نظر پیتر شیف در مورد نگه نداشتن بیت کوین در این روزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آبان ۱۴۰۱

پیتر شیف اخیرا اعلام کرد که وضعیت بیت‌کوین در حال حاضر قابل بهبود نیست و از دارندگان این رمزارز خواست تا بیت‌کوین‌های خود را بفروشند. وی در ادامه در مورد این که در شرایط فعلی بازار، نگه‌داری بیت‌کوین انتخاب درستی نیست، توضیح داد. برای خواندن جزئیات بیشتر در رابطه با نظر پیتر شیف در مورد نگه نداشتن بیت کوین در این روزها با بیتستان همراه باشید.

نظر پیتر شیف در مورد نگه نداشتن بیت کوین در این روزها

پیتر شیف که از منتقدان سرسخت بیت‌کوین و رمزارزهای دیگر است، با اشاره به ناتوانی Block.fi در انجام وظایف خود و خوش‌بین نبودن به آینده بیت‌کوین، توصیه کرد دنبال‌کننده‌گانش در صورت امکان، تمام دارایی بیت‌کوین خود را بفروشند.

در حال حاضر، FTX تنها صرافی از ۱۰ صرافی برتر است نمی‌تواند عملیات برداشت را به صورت کامل پردازش کند. از این رو می‌توان گفت که کاربران پس از فروش بیت‌کوین‌های خود در این پلتفرم احتمالا نتوانند تمام دارایی‌شان را از صرافی خارج کنند.

نظر پیتر شیف در مورد نگه نداشتن بیت کوین در این روزها

بدیهی است که دلیل وضعیت بد پیرامون Block.fi، ورشکستگی FTX است. Block.fi، که یک پلتفرم وام‌دهی و استقراض کریپتو است، در پی ورشکستگی FTX برداشت‌ها را متوقف و به مشتریان خود توصیه کرد تا اطلاع ثانوی از سپرده‌گذاری خودداری کنند.

استدلال شیف بر اساس وضعیت فعلی صنعت است که در راستای تشدید وضعیت FTX حتی بیشتر سقوط خواهد کرد. وی معتقد است که بازار در حال ورود به مرحله‌ی بسیار پر ریسک است و فدرال رزرو آن را از یک سقوط احتمالی نجات نخواهد داد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.