سرقت ۱۲ میلیون دلار pNetwork در هک بایننس

سرقت ۱۲ میلیون دلار pNetwork در هک بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

به تازگی طی اخباری که از صفحه رسمی pNetwork در توییتر منتشر شده، یک هکر توانسته به سیستم و کدهای پایه این رمزارز دسترسی پیدا کرده و از طریق کیف پول خود در بایننس، ۱۲ میلیون دلار از این ارز دیجیتال را سرقت کند. خبر سرقت ۱۲ میلیون دلار pNetwork در هک بایننس در توییتر و دیگر شبکه‌های مجازی، بازتاب‌های گسترده‌ای داشت که در ادامه قصد داریم به جزئیات آن بیشتر بپردازیم. با بیتستان همراه باشید.

سرقت ۱۲ میلیون دلار pNetwork در هک بایننس

pNetwork، یک پروتکل DeFi زنجیره‌ای متصل به Binance Smart Chain (BSC) است که دیشب در معرض حمله قرار گرفت که در نتیجه آن، ۱۲ میلیون دلار از این رمزارز به سرقت رفت. طبق یک سری توییت‌های منتشر شده توسط صفحه رسمی pNetwork، یک هکر توانسته از مشکلی که در پایگاه کد پروتکل وجود داشته، استفاده کرده و حدود pBTC – Bitcoin 277 را که در اکوسیستم pNetwork رمزنگاری شده بود، سرقت کند.

اما با هک شدن pNetwork و سرقت ۱۲ میلیون دلار از آن، دیگر رمزارزهای مرتبط با حوزه بلاک چین دچار مشکلی نشده‌اند و توسعه دهندگان هر رمزارز تدابیر امنیتی لازم را اتخاذ کرده‌اند.

سرقت ۱۲ میلیون دلار pNetwork در هک بایننس

pNetwork اعلام کرد که موفق به شناسایی مشکل و باگ به وجود آمده، شده و در حال رفع آن است. توسعه دهندگان این رمزارز در حال کار بر روی راه حلی هستند تا مشکلی که برای برخی کاربران به وجود آمده را بر طرف نمایند.

pNetwork در توییتی گفت:

ما از آنچه اتفاق افتاده متاسفیم و می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم که اولویت ما حفظ اطلاعات شما است. pBTC در BSC به طور نرمال در حال کار است، منتهی قابل استفاده نیست؛ زیرا پل آن تا اطلاع بعدی به حالت معلق درآمده است.

pNetwork در هک بایننس

درست است که تمامی مشکلات پیش آمده، رفع شده، اما هنوز تمامی پل‌هایی که موجب اتصال pNetwork به بلاک چین می‌شود، فعال نشده‌اند. سازندگان این رمزارز بیان کردند که زیرساخت‌ها و تدابیر لازمه برای شروع به کار مجدد پی نتورک در بایننس در حال آماده سازی است.

pNetwork اعلام کرده است که ۱٫۵ میلیون دلار برای هکر در نظر گرفته و تنها در شرایطی که ۱۲ میلیون دلار را برگرداند، می‌تواند این پاداش را دریافت کند.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.