جاستین بنت: قیمت BTC تا سطح 54 هزار دلار افت خواهد کرد!

احتمال افت قیمت بیت کوین به زیر 54 هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: براساس گزارشات ارائه شده، جاستن بنت، یکی از تحلیلگران سرشناس بازار ارزهای دیجیتال با انتشار پستی در X احتمال افت قیمت بیت کوین به 54 هزار دلارvh  مطرح کرده است. در صورت اتفاق افتادن این ریزش قیمت، باید شاهد تغییرات بزرگی در کل بازار کریپتو باشیم.

احتمال افت قیمت بیت کوین به 54 هزار دلار

جاستین بنت، تحلیلگر ارز دیجیتال، هشدار داده که بیت‌کوین ممکن است به طور بالقوه به سطوح بسیار پایین‌تری سقوط کند. روز پنجشنبه، بنت که در پلتفرم X بیش از ۱۱۰ هزار دنبال کننده دارد، بیان کرد که احتمال دارد بیت‌کوین با افت بیش از ۱۸ درصدی روبه‌رو شود.

او اظهار داشت بیت‌کوین همچنان نوسانات شدیدی را تجربه می‌کند، اما شکسته شدن خط روند اکتبر ۲۰۲۳ به همراه عدم ثبات قیمت در ۲۶ و ۲۷ فوریه، نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال در آینده‌ی نه چندان دور بین سطوح ۵۲,۰۰۰ تا ۵۴,۰۰۰ دلار نوسان خواهد داشت.

با توجه به تحلیل‌های انجام شده توسط این تحلیلگر، قیمت بیت‌کوین ابتدا تا 60 هزار دلار افت می‌کند، اما دوباره تا سطح 63 هزار دلار رشد خواهد کرد. بعد از این رشد، شاهد افت شدید 18 درصدی و رسیدن قیمت به 54 هزار دلار خواهیم بود.

احتمال افت قیمت بیت کوین به 54 هزار دلار

در مقابل این دیدگاه، تحلیلگران شرکت برنشتاین همچنان نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین هستند و هدف قیمتی ۲۰۰ هزار دلاری را برای اواخر سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته‌اند.

این تحلیلگران معتقدند که با نزدیک شدن به سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری، مجوز صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر بیت‌کوین در برخی از کارگزاری‌ها و بانک‌های بزرگ صادر شود و این موضوع به رشد قیمت بیت‌کوین کمک خواهد کرد.

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.