آیا بیت کوین باز هم ریزش خواهد کرد؟ نهنگ‌های بیت‌کوین دارایی‌های خود را به صرافی‌ها انتقال می‌دهد

احتمال فروش بیت کوین توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آذر ۱۴۰۰

حرکات نهنگ‌های بیت‌کوین باعث نگرانی صاحبان این رمزارز شده. در شرایط کنونی، ادامه‌دار شدن کاهش قیمت بیت‌کوین یکی از بزرگترین نگرانی‌های سرمایه‌گذاران است. برای خواندن جزئیات خبر احتمال فروش بیت کوین توسط نهنگ ها با بیتستان همراه باشید.

با توجه به ۴۷۰۰۰ دلاری شدن بیت‌کوین به احتمال زیاد نهنگ‌ها در حال برنامه ریزی برای فروش بیت‌کوین‌های خود در کوتاه مدت هستند. CryptoQuant در آپدیت‌های روزانه  خود در ۵ دسامبر، هشدار حرکات با حجم بسیار بالا را در صرافی‌ها داد. CryptoQuant یک شرکت تجزیه و تحلیلی زنجیره ای برای ارزهای دیجیتال است.

اشتیاق نهنگ‌های بیت‌کوین برای فروش

شرکت CryptoQuant با اشاره به معیار (exchange whale ratio metric)، اظهار داشت که نهنگ‌های بیت‌کوین هیچ شانسی در پرایس اکشن کوتاه مدت نخواند داشت.

معیار نسبت نهنگ صرافی (exchange whale ratio metric) حجم بزرگترین ورودی و خروجی از مبادلات را نسبت به کل ورودی‌ها و خروجی‌ها به ما عرضه می‌کند.

این معیار قبل از افت روز شنبه به بالای ۰٫۹۵ رسیده بود ولی از دوشنبه دوباره به محدوده قبلی خود بازگشت. منظور از افت روز شنبه ۴۱۹۰۰ دلاری شدن بیت‌کوین است.

CryptoQuant اظهار داشت که نهنگ‌ها همچنان بیت کوین‌های خود را به صرافی‌ها انتقال می‌دهند و معیار نسبت نهنگ صرافی، دوباره به بیش از ۹۵٪ رسیده.

نسبت فروش همچنان منفی است و این نشان‌دهنده نزولی بودن (خرسی بودن) جو بازار آتی است.

با توجه به گزارشات، سود در بازارهای آتی در هفته گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته. با این حال بحث بر سر این است که آیا برای جلوگیری از کاهش بیشتر پرایس اکشن، کاهش قیمت کافی است یا نه؟

احتمال فروش بیت کوین توسط نهنگ ها

میکاییل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، یکی از تحلیل‌گران کوین‌تلگراف، در مورد جو بازار بیان کرد که: “در دوره‌ای هستیم که اکثر بازارها فقط انتظار حرکات نزولی بیشتر را دارند.”

درست مثل سه هفته پیش، اکثریت انتظار داشتند که در دسامبر یک حرکت پارابولیک اتفاق بیفتد.

ادامه ضرردهی بیت‌کوین در صرافی‌ها

در ادامه، CryptoQuant خاطرنشان کرد که ذخایر ارزی پس از اندکی افزایش ناگهانیT بلافاصله قبل از ریزش، به روند نزولی بلندمدت موجود بازگشته بود.

CryptoQuant افزود: با کاهش ۲۲ درصدی، بازار آتی شروع به کم کردن نوسانات خواهد کرد.

احتمال فروش بیت کوین توسط نهنگ ها

در طول چند روز گذشته، سرمایه‌گذاران کوچک‌تر بر عکس نهنگ‌ها به ارزهای خود افزودند.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.