قانون مالیات بر سود ارزهای دیجیتال در کره جنوبی به تعویق افتاد

تعویق اجرای قانون مالیات بر سود ارزهای دیجیتال در کره جنوبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آذر ۱۴۰۰

برای تعویق در اجرای قانون مالیات بر رمزارزها، توسط یک کمیته پارلمانی قانونی تصویب شد. دولت و این کمیته پارلمانی توافق کردند که تصویب مالیات ۲۰ درصدی بر سود سالانه سرمایه‌گذاری دارایی‌های مجازی بیش از ۲٫۵ میلیون وون (۲۱۰۲ دلار) را به تعویق بیندازند. برای خواندن خبر تعویق اجرای قانون مالیات بر سود ارزهای دیجیتال در کره جنوبی با بیتستان همراه باشید.

قانونی به منظور تعویق انداختن مالیات بر دارایی‌هایی مجازی مانند ارزهای دیجیتال در کره جنوبی توسط یک کمیته پارلمانی تصویب شده است. این پیش‌نویس قانون به دنبال به تعویق انداختن اعمال مالیات ۲۰ درصدی بر سود معاملات ارزهای دیجیتال است.

حمایت احزاب از معافیت مالیاتی برای سرمایه‌گذاران رمزارز در کره جنوبی

پارلمان کره جنوبی در حال انجام اقداماتی برای تعلیق مالیات بر سود سرمایه‌گذاری بر دارایی‌های دیجیتال برای یک سال است. این اقدام حتی با مخالفت دولت و همچنین حزب اپوزیسیون پیشرو و حزب قدرت مردم مواجه شد، اما حزب حاکم دمکرات از آن حمایت کرد.

روزنامه Korea Joongang در یک گزارش خاطرنشان کرد: اصلاحات، که همچنین افزایش معافیت از مالیات بر سود سرمایه برای فروش املاک و مستغلات را در بحبوحه افزایش قیمت ملک در نظر می‌گیرد، توسط سیاستمداران کره‌ای به عنوان یک پیشنهاد محبوب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آتی که در مارس سال آینده برگزار خواهد شد، در نظر گرفته می‌شود.

کمیته استراتژی و مالیات در مجلس شورای ملی طی نشست روز سه‌شنبه تغییرات در احکام مربوطه را تصویب کرد. این رای گیری پس از تصویب اصلاحات توسط کمیته فرعی مالیات در جلسه روز دوشنبه انجام شد.

راه‌اندازی سیستم مالیاتی زمان بیشتری نیاز دارد

دو طرف کره‌ای توافق کردند که تصویب مالیات ۲۰ درصدی بر سود سالانه سرمایه‌گذاری دارایی‌های مجازی بیش از ۲٫۵ میلیون وون (۲۱۰۲ دلار) را به تعویق بیندازند. دولت قصد داشت حکم دریافت مالیات را در اول ژانویه ۲۰۲۲ اجرا کند، اما رای‌گیری اخیر نشان می‌دهد که احتمالاً این مالیات تا سال ۲۰۲۳ تعلیق خواهد شد.

این حزب دموکرات امیدوار است که افزایش معافیت مالیاتی برای صاحبان مسکن مجردی که مسکن‌هایشان را از قیمت ۹۰۰ میلیون به ۱٫۲ میلیارد وون (۱ میلیون دلار) می‌فروشند، کمک کند. حزب دموکرات بر این باور است که این عمل دسترسی به خانه را در بازار افزایش می‌دهد.

نمایندگان DP بیان کرده‌اند که مقامات مالیاتی کره به زمان بیشتری برای ایجاد یک سیستم مالیاتی مناسب برای سرمایه‌گذاری دارایی‌های مجازی، نیاز دارند.

با این حال، هونگ نام کی (Hong Nam-ki)، وزیر دارایی با این تأخیر مخالفت کرد و اظهار داشت که «دولت آماده است فوراً برای دارایی‌های مجازی مالیات بگیرد». وی با این وجود خاطرنشان کرد که قوه مجریه به هر تصمیمی از سوی مجلس که قرار است در اوایل دسامبر در مورد اصلاحات رای گیری شود، عمل خواهد کرد.

منبع: bitcoin.com

دولت قزاقستان به دلیل بحران برق به دنبال قوانین جدید برای استخراج کنندگان ارز دیجیتال است

برای خواندن خبر اینجا کلیک کنید
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.