قیمت میم‌کوین پپه ۱۵ درصد رشد کرد

رشد ۱۵ درصدی قیمت میم کوین پپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: طیف گسترده‎ای از آلت‌کوین‌های بازار دیجیتال، پس از شکایت کمسیون بورس اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی بایننس، روند نزولی به خود گرفته‌اند؛ اما در این میان چندین آلت‌کوین رشد قیمت داشته و توانستند در این روند نزولی، رشد کنند. توکن PEPE یکی از این آلت‌کوین‌ها است که توانست ۱۵ درصد رشد نماید. با رشد ۱۵ درصدی قیمت میم کوین پپه، قیمت به ۰/۰۰۰۰۰۱۱۲۴ دلار رسید.

رشد ۱۵ درصدی قیمت میم کوین پپه

پس از شکایت کمسیون بورس اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی بایننس، طیف گسترده‎ای از آلت‌کوین‌های بازار دیجیتال روند نزولی به خود گرفتند. در این بین چندین آلت‌کوین توانستند در بحبوهه این افت قیمت، رشد داشته باشند.

میم‌کوین PEPE یکی از این آلت‌کوین‌ها بود که در ۲۴ ساعت گذشته توانست رشد ۱۵ درصدی را ثبت کند.

رشد ۱۵ درصدی قیمت میم کوین پپه

به نظر می‎رسد سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال، تمایل به خرید میم‌کوین‌هایی دارند که تحت تاثیر این شکایت قرار نگرفته‌اند. علیرغم اینکه ایلان ماسک دیروز در گفتگوی توییتری خود در رابطه با دوج‌کوین و روند صعودی پیش رو سخن گفت، PEPE همچنان نسبت به دوج‌کوین برتری دارد.

هفته گذشته این توکن افت ۱۰ درصدی را ثبت کرده بود؛ اما داده‌ها و تحلیل‌های امروز نشان می‌دهند که در حال حاضر PEPE از روند نزولی خارج شده و به سرعت در حال رشد است. البته که سایر میم‌کوین‌های بازار نیز رشد کرده‌اند.

منبع: U.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.