مشکل شبکه‌ی تون (TON) حل شد و فعالیت شبکه به روال عادی بازگشت

فعالیت مجدد شبکه تون پس از حل شدن مشکل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ شهریور ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های en.bitcoinhaber، شبکه‌ی تون (TON)، پس از یک وقفه‌ی 7 ساعته، به خاطر مشکلاتی که بعد از راه‌اندازی DOGS به وجود آمده بود، موفق شد تولید بلاک را دوباره از سر گیرد. با فعالیت مجدد شبکه تون پس از حل شدن مشکل، حجم تراکنش‌ها افزایش یافت و همین امر باعث شد که صرافی‌های بزرگ و معتبر بازار برای محافظت از وجوه کاربران و جلوگیری از بروز مشکلات دیگر، به طور موقت خدمات مرتبط با این بلاکچین را متوقف کنند.

فعالیت مجدد شبکه تون پس از حل شدن مشکل

دیروز توکن داگز روی شبکه‌ی تون راه‌اندازی شد و کاربران برای برداشت و نقد کردن توکن‌های خود به شبکه هجوم آوردند. همین امر باعث شد که شبکه به مدت 7 ساعت نتواند هیچ تراکنشی را تایید کند. به دنبال افزایش حجم تراکنش‌ها و عدم پاسخ دهی توسط شبکه توکن، صرافی‌های بزرگ بازار، خدمات تراکنشی روی بلاکچین تون را متوقف کردند.

اما بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده توسط تیم توسعه دهنده، این مشکل حل شده و شبکه‌ی TON از اعتبارسنج‌ها خواست تا نودهای خود را دوباره راه‌اندازی کنند و عملیات شبکه به حالت قبل بازگردد.

جاستین (مشاور استراتژیک TON)، در مصاحبه‌ای بیان کرد که ایردراپ DOGS عامل اصلی این اختلال بوده و در ادامه افزود شبکه، توانایی مدیریت افزایش ناگهانی این حجم از تراکنش‌ها را نداشت و منجر به توقف تولید بلاک شد.

همزمان با راه‌اندازی نودها توسط شبکه‌ی تون، صرافی‌های بزرگ و معتبر بازار مانند Binance و Bybit، خرید و فروش‌های متعلق به شبکه‌ی TON را معلق نگه داشتند تا از پایداری شبکه و از سرگیری تولید بلوک‌ها، اطمینان حاصل شود.

اختلالات اخیر به گونه‌ای بر روی ارزش تون‌کوین تاثیر گذشت که در حال حاضر این ارز دیجیتال با افت ۱۸ درصدی در سطح ۵.۳۴ دلار معامله می‌شود. در همین حین، صرافی‌های بزرگ ممکن است برای محافظت از دارایی‌های کاربران خود، تراکنش‌ها را در زمان قطعی شبکه متوقف کنند.

منبع: en.bitcoinhaber

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.