بایننس شایعه همکاری با آژانس امنیتی روسیه را رد کرد

بایننس شایعه همکاری با آژانس امنیتی روسیه را رد کرد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: چندی پیش، رویترز ادعا کرده بود که صرافی بزرگ بایننس با یکی از آژانس‌های امنیتی روسیه همکاری دارد و برخی از داده‌های کاربران را در اختیار این نهاد قرار داده است. حال صرافی بایننس اقدام به رد چنین شایعه‌ای کرده و گفته که روایت رویترز نادرست است. در ادامه به رد شایعه همکاری بایننس با آژانس امنیتی روسیه خواهیم پرداخت.

رد شایعه همکاری بایننس با آژانس امنیتی روسیه

صرافی بایننس به ادعاهای رویترز مبنی بر اینکه با یکی از آژانس‌های امنیتی روسیه به نام Rosfinmonitoring همکاری کرده است، واکنش نشان داد. رویترز در گزارشی  ادعا کرده بود که بایننس داده‌های کاربران خود را با Rosfinmonitoring به اشتراک گذاشته تا آدرس‌هایی که به الکسی ناوالنی، رهبر مخالفان کمک مالی کرده بودند، شناسایی کند.

بایننس قاطعانه گزارش رویترز را یک “روایت نادرست” خواند و گفت که به هیچ وجه چنین کاری نکرده است. وی اعلام داشت که به عنوان یک صرافی فعال در کشور روسیه وظیفه دارد تا به نهادهای نظارتی اطلاعاتی را ارائه دهد، اما به شرطی که در زمینه ارزهای دیجیتال و فعالیت خود صرافی باشد.

بایننس همزمان با رد شایعه منتشر شده توسط رویترز اعلام کرد که شکایتی رسمی در این رابطه ترتیب خواهد داد. این صرافی نوشت: «

رویترز، یکی از معتبرترین و مورد اعتمادترین خبرگزاری‌ها، این مقاله را منتشر کرد که کاملاً با اعتباری که این رسانه در طول سال‌ها به دست آورده است، مغایرت دارد و حرفه‌ای عمل نکرده است. برای این منظور، ما یک شکایت رسمی از رویترز خواهیم کرد.

بایننس به صراحت اعلام کرد که به دولت روسیه در تلاش برای سرکوب الکسی ناوالنی کمک نمی‌کند. بایننس برای شفاف‌تر کردن این خبر و اتهام وارد شده، اقدام به انتشار ایمیل‌های رد و بدل شده بین گلب کوستارف و خبرنگاران رویترز کرد.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.