اتحادیه یورو دیجیتال (DEA) ریپل را به عضویت خود درآورد

عضویت ریپل در انجمن یورو دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: یورو دیجیتال یک اتاق فکر مستقر در فرانکفورت آلمان است که بر تولید و عرضه اشکال مختلف ارزهای دیجیتال مثل ارزهای دیجیتال ملی، رمزارزهای خصوصی و استیبل‌کوین‌ها تمرکز دارد. اخیرا اعلام شده است که ریپل به عضویت این انجمن درآمده؛ عضویت ریپل در انجمن یورو دیجیتال موجب می‌شود تا این شرکت فعال در صنعت کریپتوکارنسی، در توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی اتحادیه یورو سهیم باشد.

عضویت ریپل در انجمن یورو دیجیتال

اتحادیه یورو دیجیتال (DEA)، یک انجمن مستقر در فرانکفورت آلمان بوده که بر روی اشکال مختلف ارزهای دیجیتال مانند CBDCها، کریپتوهای خصوصی و استیبل‌کوین‌ها تمرکز دارد. طبق اخبار منتشر شده، ریپل به فهرست شرکای این انجمن اضافه شده تا در ایجاد و عرضه یورو دیجیتال (رمزارز اختصاصی بانک مرکزی اتحادیه یورو) با این انجمن همکاری کند.

بیانیه رسمی منتشر شده توسط انجمن یورو دیجیتال (DEA) در ۱۱ فوریه، خبر عضویت ریپل در این انجمن را تایید کرد. طبق گفته‌های نمایندگان DEA، ریپل به دلیل تخصصی که تیمش در حوزه ارزهای دیجیتال CBDC دارد، به عنوان یک عضو طلایی و مهم وارد این انجمن شده است.

عضویت ریپل در انجمن یورو دیجیتال

جوناس گراس (Jonas Gross)، رئیس انجمن یورو دیجیتال، مطمئن است که همکاری با ریپل برای پذیرش CBDC در کشورهای مختلف سراسر جهان بسیار مهم خواهد بود:

ما خوشحالیم که در پی مشارکت با ریپل، می‌توانیم فناوری و تخصص موجود در DEA را گسترش دهیم. از آنجایی که پروژه‌های CBDC بیشتر و بیشتر در سراسر جهان توسعه پیدا می‌کنند و پیشرفت‌های زیادی در این حوزه حاصل شده است، داشتن یک فن‌آوری اختصاصی در حوزه رمزارزهای ملی نقش کلیدی را برای سیاست‌گذاران در آینده نزدیک ایفا خواهد کرد.

جیمز والیس (James Wallis)، معاون تعاملات بانک مرکزی در ریپل، اضافه کرد که تلاش‌های فنی و تبلیغاتی در مورد CBDCها از اولویت‌های اصلی تیم او تا اواخر سال ۲۰۲۲ است:

ما هیجان زده هستیم که به انجمن یورو دیجیتال به عنوان یک شریک برای توسعه بیشتر CBDC پیوسته‌ایم. DEA در سراسر اروپا و بازارهای جهانی فعالیت می‌کند تا توسعه و رشد CBDCها، به ویژه یورو دیجیتال را تسریع نماید.

ریپل با تیمی متشکل از ۴۰ نفر در سراسر جهان به طور قابل توجهی در حوزه CBDC سرمایه‌گذاری کرده است و به توسعه و ارائه راه حل هایی برای ایجاد و یا بهبود ساختار CBDCها و استیبل‌کوین‌ها کمک می‌کند.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با DEA هستیم تا در چند ماه آینده فعالیت خود را بر روی CBDCها افزایش دهیم.

همانطور که قبلا نیز اشاره کرده بودیم، ریپل به عنوان یک شریک به بنیاد پوند دیجیتال نیز پیوسته بود تا به طراحی مسیر و یک استراتژی درست برای استیبل‌کوین بریتانیایی متصل به GBP (پوند) کمک کند.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.