روند قیمتی Sandbox چگونه خواهد بود؟ SAND خواهد توانست که به ۳ دلار برسد؟

روند قیمتی Sandbox چگونه خواهد بود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: از آنجایی که دارندگان سندباکس (SAND) حمایت حیاتی ۲/۵ دلاری را از دست دادند، قیمت این توکن وارد یک سراشیبی شد و تا مرز ۱ دلار هم افت کرد. در حال حاضر این توکن با سطح حمایتی ۱ دلار آزمایش می‌شود. با این وجود، روند قیمتی Sandbox چگونه خواهد بود؟

روند قیمتی Sandbox چگونه خواهد بود؟

دارندگان Sandbox (SAND) حمایت حیاتی ۲/۵ دلاری را از دست دادند و قیمت سکه دچار روند نزولی شد. حمایت ۲/۵ دلاری باعث فروش گسترده این توکن شد و به سبب بروز احساسات منفی در بازار، ریزش قیمت را تا ۰/۹۷ دلار نیز تقویت کرد. این افت قیمت موجب شد که SAND یک ضرر ۵۸ درصدی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

در ۱۳ می، قیمت SAND از یک دلار جامپ زد، اما با ناموفق بودن بیت‌کوین در حفظ سطح ۳۰ هزار دلار، قیمت این آلت‌کوین در حال بازگشت به مرز ۱ دلار و آزمایش مجدد این سطح حمایتی است.

اگر فروشندگان و سرمایه‌گذاران فشار فروش را افزایش دهند، قیمت SAND به زیر یک دلار نیز خواهد رسید. در مقابل اگر قیمت SAND روند نزولی را پشت سر بگذارد، پتانسیل این را دارد که تا سطح ۳/۶۲ دلار نیز رشد کند.

روند قیمتی Sandbox چگونه خواهد بود؟

در حال حاضر قیمت SAND با سطح حمایتی ۱ دلاری روبه‌رو شده و آزمایش می‌شود. حجم معاملات توکن سندباکس به صورت روزانه، ۱/۰۸ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که افزایش ۱۴۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.