مشاغل کوچک علاقه بیشتری به پذیرش رمزارزها نشان می‌دهند: آمارهای ویزا چه می‌گویند؟

رونق پذیرش ارزهای دیجیتال توسط مشاغل کوچک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ دی ۱۴۰۰

به تازگی، شرکت ویزا یک نظرسنجی در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال بین فروشندگان و تجار انجام داده است. نتیجه این نظر سنجی افزایش پذیرش رمزارز بین مشاغل کوچک را نشان می‌داد، چرا که ۱۹ درصد از کسب و کارهای کوچک برای پذیرش رمزارز در سال جاری برنامه‌هایی داشتند. برای خواندن خبر رونق پذیرش ارزهای دیجیتال توسط مشاغل کوچک با بیتستان همراه باشید.

یکی از چالش‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، پذیرفته شدن آن‌ها توسط تجار و مشاغل است. این صنعت امیدوار است سال ۲۰۲۲ این چالش تا حد زیادی رفع شود و کسب و کارهای کوچک، ارزهای دیجیتال را بپذیرند. بر اساس نظر سنجی ویزا، بیش از ۲۵ درصد مشاغل کوچک قصد دارند در سال جاری از ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت استفاده کنند.

ویزا ۲,۲۵۰ کسب و کار کوچک را در ۹ کشور مختلف بررسی کرده و نتایج حاصل از این بررسی‌ها نشان می‌دهند که تقریبا یک سوم بازرگانان برزیلی و سنگاپوری مایل به افزودن ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت هستند. این درحالی است که در کشور کانادا فقط ۸ درصد از صاحبان کسب کارها با این روش پرداخت موافقت کردند. در ایالات متحده نیز  ۱۹ درصد از صاحبان کسب و کار برای پرداخت با رمزارزها موافقت کرده‌اند.

تحولات بزرگ در پذیرش رمزارز در سال گذشته

از سال ۲۰۲۱ پذیرش رمزارز میان اقشار مختلف جامعه بسیار بالا رفته است. با این حال صاحبان کسب و کارها با توجه به نوسانات شدید و همچنین نگرانی‌های نظارتی در پذیرش رمزارز مردد هستند. در این بین افرادی که ارز دیجیتال را می‌پذیرند نیز معمولا با کمک BitPay و سایر پردازش‌گرهای پرداختی، آن را بلافاصله به پول نقد تبدیل می‌کنند.

AMC سال گذشته شروع به پذیرش بیت‌کوین و چند آلت‌کوین معتبر دیگر کرد. با این حال آدام آرون، مدیر عامل AMC، اخیرا تایید کرد که ارزهای دیجیتال را در ترازنامه خود نگه نخواهد داشت.

سال گذشته PayPal نیز برای کم کردن نگرانی بازرگانان و صاحبان کسب و کارها، راه‌حلی به برنامه خود افزود. این راه‌حل به این افراد کمک می‌کند تا فورا رمزارز دریافتی را به دلار امریکا تبدیل کنند، از این رو نگرانی‌ها در مورد نوسانات شدید رمزارز بین صاحبان کسب و کار کمتر شد.

تسلا نیز در ماه می شروع به پذیرش بیت‌کوین کرد، ولی با توجه به شرایط بازار این روش پرداختی کمی بعد متوقف شد.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.