رئیس ESMA: افزایش تورم موجب بیشتر شدن علاقه سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال می‌شود

علاقه بیشتر سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال با افزایش تورم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: قانون‌گذاران اروپایی گزارشاتی را منتشر کردند که نشان می‌دهند، علاقه بیشتر سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال با افزایش تورم رابطه نزدیکی دارد، از این رو خواستار وضع قوانین درست و چارچوب نظارتی دقیقی هستند.

علاقه بیشتر سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال با افزایش تورم

قانون گذار ارشد بورس اوراق بهادار اروپا هشدار داد که افزایش تورم موجب شده تا سرمایه‌گذاران بیشتری به سمت ارزهای دیجیتال سوق پیدا کنند. وی اشاره کرد که هر کشور اروپایی شیوه خاصی را برای کنترل این بازار در پیش گرفته است. این مقام ارشد در ادامه گفت که اگر یک قانون کلی در همه کشورها اجرایی شود، بسیار عالی خواهد بود.

بلومبرگ روز پنجشنبه گزارش داد که سازمان اوراق بهادار و بازارهای اروپا (ESMA) در رابطه با افزایش تورم و سوق پیدا کردن سرمایه‌گذاران هشدار داده است.

رئیس ESMA هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفت:

با افزایش تورم، سرمایه‌گذاران به دنبال سرمایه‌گذاری‌هایی خواهند بود که از اثرات تورم دور بمانند و سود بیشتری کسب کنند. کاربران دوست دارند که ریسک سرمایه‌گذاری خود را پایین بیاورند.

بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باورند که بیت‌کوین یک محافظ عالی در برابر تورم است؛ اما در نظر داشته باشید که این رمزارز در حال حاضر افت بسیار شدیدی داشته و به سطح ۳۰ هزار دلار رسیده است.

رئیس ESMA در رابطه با قانون گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال نیز گفت:

در حال حاضر هیچ چارچوب قانونی در اتحادیه اروپا برای این نوع سرمایه‌گذرای وجود ندارد. در واقع هیچ گونه تناسب و مشترکاتی در بین برخورد قانون‌گذاران کشورهای مختلف با دارایی‌های دیجیتال وجود ندارد.

وی تاکید کرد:

در همین نقطه است که یک چارچوب نظارتی مشترک به کنترل بازار کمک خواهد کرد.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.