توسعه دهنده‌گان پلتفرم launchpad ،solrzar را معرفی می‌کنند

solrzar
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

solrazr، یک پلتفرم توسعه‌دهنده‌ی همه کاره برای برای بلاک‌چین سولانا، اطلاعات راه‌اندازی صفحه مورد انتظار خود را به اشتراک گذاشت. طبق گزارش‌های سایت u.today پلتفرم فروش غیر متمرکز توکن (solrazr launchpad) در 4 اکتبر 2021 فعال می‌شود. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پیشنهاد مبادله غیرمتمرکز اولیه‌ی solr، یک ابزار اصلی و مدیریتی solrzar، اولین فروش توکن برای پلتفرم جدید خواهد بود، که قرار است 4 اکتبر برگزار شود.

هدف از فروش توکن این است که 250000 دلار برای مرحله بعدی پیشرفت solrazr تامین کند. قیمت solr و تعداد خالص توکن‌های موجود برای این فروش در روزهای آینده افشا می‌شود.

50 درصد از توکن‌های قفل solr، بلافاصله بعد از شروع توکن فروشی باز می‌شوند و بقیه‌ی توکن‌های قفل طی پنج ماه آینده باز خواهد شد.( هر ماه 10 درصد)

پیشرفت اکوسیستم توسعه دهنده در سولانا

اسریکانت کالاپور، یکی از بنیانگذاران solrazr، بر اهمیت توکن solr برای فناوری و تکامل جامعه پروژه تاکید می‌کند:

solr به عنوان یک نشانه و ابزار مفید عمل می‌کند و در عملکرد launchpad نقش مرکزی دارد. تخصیص‌های بعدی به IDO های آینده در پلتفرم ما نیاز به توکن solr دارد.

اکوسیستم solr با فراهم آوردن فرصتی برای جمع‌آوری امن وجوه به صورت غیرمتمرکز، پیشرفت توسعه پروژه‌های سولانا را تسریع می‌کند.

این پلتفرم برای فروش توکن‌های ارزان از تیم‌های جدید تشکیل شده است. solr همچنین از عملیات با نشانه‌های غیرقابل تعویض (NFT) در سولانا پشتیبانی می‌کند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۱ دیدگاه برای “توسعه دهنده‌گان پلتفرم launchpad ،solrzar را معرفی می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.