روند صعودی بیت کوین هنوز متوقف نشده است!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ فروردین ۱۴۰۰

به نظر می رسد قیمت بیت کوین پس از دستیابی به بالاترین رکورد خود در اوایل ماه مارس، زیر سطح ۶۰,۰۰۰ دلار متوقف شده باشد. با این حال PlanB تحلیل‌گر فعال کریپتوکارنسی معتقد است که رالی بیتکوین همچنان ادامه خواهد داشت و این رمزارز هنوز فضای زیادی برای رشد دارد.

PlanB روز جمعه در توییتر پستی منتشر کرد و نوشت:

فقط ۴ ماه از بازار گاوی گذشته و حتی به پایان آن نزدیک هم نیستیم.

وی با اشاره به روند فعلی بیت کوین در یکی از نمودارهای مدل Stock-to-Flow خود افزود:

رالی بیت کوین تازه شروع شده است.

شایان ذکر است که این مدل را PlanB خود ابداع نموده و برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین به کار می‌رود. در این مدل مسیر قیمتی بیت کوین مطابق با هاوینگ‌های پیش رو و کاهش عرضه آن در طول زمان، بررسی می‌شود.

Tone Vays یکی دیگر از تریدرهای فعال در یوتیوب نیز به این رمزارز دید صعودی دارد، اگرچه فکر می‌کند که کاهش قیمت هم محتمل است.

وی طی مصاحبه‌ای با Cointelegraph اظهار داشت: 

قیمت بیت کوین در حال حاضر تثبیت شده است اما من در این بازار را صعودی می‌دانم. در حالی که ممکن است قیمت آن تا ۴۸ هزار دلار کاهش یابد اما معتقدم که تا قبل از ژوئن به بالای ۷۰ هزار دلار خواهد رسید.

بیت کوین پس از رسیدن تا نزدیکی ۶۱ هزار دلار در این ماه، مجددا به قیمت ۵۰ هزار دلار برگشت و در زمان انتشار این خبر نیز حدود ۵۴,۵۵۰ دلار قیمت دارد. شما فکر می‌کنید که این تثبیت قیمت تا کی ادامه خواهد داشت و چه زمانی شاهد رسیدن این رمزارز به بالای رکورد ۶۰ هزار دلاری‌اش خواهیم بود؟

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.