اجرای موفقیت آمیز بروزرسانی شانگهای اتریوم: اکوسیستم رمزارز ETH متحول خواهد شد؟

اجرای موفقیت آمیز بروزرسانی شانگهای اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: در ساعت ۶:۲۷ بعداز ظهر دیروز، ارتقاء حیاتی اتریوم به نام شانگهای با موفقیت کامل انجام شد. با اجرای موفقیت آمیز بروزرسانی شانگهای اتریوم سهامدارن ETH اکنون می‌توانند دارایی‌ها و پاداشی را که در ادغام پیشین به دست آورده بودند، برداشت کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

اجرای موفقیت آمیز بروزرسانی شانگهای اتریوم

سپتامبر گذشته، اتریوم با موفقیت رویداد ادغام مورد انتظار خود را اجرا کرد و برای همیشه نحوه ضرب توکن  ETH و اعتبارسنجی تراکنش‌های شبکه اتریوم تغییر یافت. در این ارتقا مکانیزم شبکه اتریوم به مکانیزم اجماع سهام تغییر یافت که در آن کاربران برای اعتبارسنجی تراکنش‌های زنجیره‌ای، ETH را در شبکه به اشتراک می‌گذارند و برای این مشارکت در شبکه ارتقا یافته، پاداش دریافت می‌کنند.

جالب است بدانید از زمانی که استیک اتریوم آغاز شده بود، کاربران بیش از ۳۴/۵۶ میلیارد دلار اتریوم را در شبکه قفل کردند.

با این حال وجوه واریز شده و پاداش‌های آن حتی پس از ادغام نیز قابل برداشت نبود. بنا به همین دلیل، بروزرسانی شانگهای اتریوم انجام شد تا کاربران توانایی برداشت پاداش‌هایشان را به دست آوردند.

در ابتدا قرار بود که شانگهای بروزرسانی‌های گسترده‌ای را در شبکه انجام دهد؛ اما برای دستیابی کاربران به دارایی‌ها، توسعه‌دهندگان از بیشتر این بروزرسانی‌ها چشم پوشی کردند.

جالب است بدانید که حتی روش‌های رمزگذاری در بروزرسانی جدید اتریوم نیز حذف شدند. فشار برای اعمال این بروزرسانی منطقی بود؛ چرا که منجر به افزایش امنیت در شبکه شده است.

اجرای موفقیت آمیز بروزرسانی شانگهای اتریوم

در حال حاضر، سهامدارانی که حداقل ۳۲ اتریوم در کیف پول خود داشتند، می‌توانند سود حاصل از سپرده‌های خود یا کل سپرده را برداشت کنند. انتظار می‌رود به دلیل تقاضا و فضای محدود بلوک، این فرآیند چندین روز طول بکشد.

منبع: decrypt

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.