تتر از استیبیل کوین جدید GBPt برای ورود به بازار انگلستان، رونمایی کرد

رونمایی تتر از استیبیل کوین GBP₮
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ تیر ۱۴۰۱

رونمایی تتر از استیبیل کوین GBPt در بحبوحه آشفتگی بازار ارزهای دیجیتال صورت گرفت تا این پلتفرم حضور خود را در بازار استیبل‌کوین‌ها پررنگ‌تر کند. استیبل‌کوین GBPt به پوند بریتانیا وابسته است. برای خواندن ادامه‌ی خبر با بیتستان همراه باشید.

رونمایی تتر از استیبیل کوین GBPt

در بحبوحه آشفتگی بازار ارزهای دیجیتال، تتر برای پررنگ‌تر کردن حضور خود در بازار به تلاش خود ادامه می‌دهد. تتر صادرکننده‌ی بزرگ‌ترین استیبل‌کوین بازار ارز دیجیتال است. این اپراتور، اکنون به دنبال ورود به بازار بریتانیا با استیبل کوین GBPt خود که به پوند بریتانیا وابسته است، می‌باشد.

GBPt، پنجمین استیبل‌کوین صادر شده توسط تتر است که به ارز فیات بریتانیا وابسته است. تا کنون، جدای از USDT که وابسته به دلار است، تتر دارای استیبل‌کوین‌های دیگری مثل EUR₮ (وابسته به یورو)، استیبل کوین MXN₮ (وابسته به پزو مکزیک) و CNH₮ (وابسته یوان چین) می‌باشد.

وزیر دارایی بریتانیا، در مورد حرکت اخیر تتر معتقد است که می‌تواند کمک به سزایی به اهداف ارزهای دیجیتال کشور داشته باشد. راه اندازی GBPt در بهترین زمان ممکن انجام شد زیرا دولت بریتانیا به دنبال قبول استیبل‌کوین‌ها به عنوان یک روش معتبر پرداخت است. تتر معتقد است که این ابتکار به بریتانیا کمک می‌کند تا به هدف خود برای ایجاد موج نوآوری ارزهای دیجیتال برسد.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.