جابجایی بیش از ۵ هزار توکن ETH: فعالیت نهنگ‌های این رمزارز بیشتر شد!

جابجایی بیش از ۵ هزار توکن ETH توسط یک نهنگ بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: یکی از نهنگ‌های بزرگ اتریوم بیش از ۵ هزار توکن اتریوم را جابجا کرده است. به دنبال جابجایی بیش از ۵ هزار توکن ETH توسط یک نهنگ بزرگ، قیمت اتریوم نیز دچار نوسان شد و احتمال افزایش قیمت بالا رفت.

جابجایی بیش از ۵ هزار توکن ETH توسط یک نهنگ بزرگ

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Lookonchain، یکی از نهنگ‌های بزرگ اتریوم ۵,۰۴۰ اتریوم را از صرافی بایننس جابجا کرده است. این مقدار اتریوم جابجا شده، ۸/۱۷ میلیون دلار ارزش دارد. این نهنگ از ۵ سپتامبر ۲۴,۵۴۸ اتریوم از صرافی خارج کرده که ارزش تقریبی این میزان ETH، حدود ۴۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

جابجایی بیش از ۵ هزار توکن ETH توسط یک نهنگ بزرگ

به گفته‌ی Lookonchain، یک نهنگ دیگر نیز در ۱۹ سپتامبر ۳۰ هزار اتریوم را که تقریبا ۵۰ میلیون دلار ارزش داشت، جابجا کرده است.

در یک حرکت دیگر، نهنگی که به مدت دو سال فعالیتی در بازار نداشت، اقدام به جابجایی ۱۰ هزار اتریوم (به ارزش ۱۶/۵ میلیون دلار) کرده. این نهنگ چند روز بعد دارایی‌های خود را به صرافی‌های مختلفی انتقال داده است.

ویتالیک بوترین نیز ۳۰۰ ETH (حدود ۴۹۳,۰۰۰ دلار) را در روز سه شنبه به Kraken منتقل کرد. اتریوم امروز به زیر سطح ۱/۶۰۰ دلار افت کرده و به پایین‌ترین سطح روزانه خود رسیده است. در حال حاضر این توکن با قیمت ۱/۵۸۳ دلار معامله می‌شود.

منبع: U.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.