ترزور، کیف پول سخت افزاری مبتنی بر دسکتاپ روانه بازار می‌کند

ترزور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۳۹۹

توسعه‌دهندگان کیف پول سخت‌افزاری ترزور ادعا کرده‌اند که یک نسخه مبتنی بر دسکتاپ از این کیف‌ پول ارائه خواهند داد که امن‌تر از نسخه مبتنی بر مرورگرِ این کیف پول خواهد بود.

این کیف پول سخت‌افزاریِ کریپتویی قرار است که تحت عنوان Trezor Suite عرضه شود. 

یکی از شرکای این شرکت، در پستی که در ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر)، در بلاگ خود منتشر کرد اظهار داشت:

«این کیف پول مبتنی بر دسکتاپ، از نسخه مبتنی بر مرورگرش امکانات امنیتی پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد و همچنین از حملات فیشینگ (phishing) که از متداول‌ترین حملات به دارایی‌های دیجیتال شمرده می‌شود، در امان است.» 

حملات فیشینگ، در واقع نوعی کلاهبرداری  هستند که در آن‌ها مجرمان سعی می‌کنند با فریب دادن افراد، به اطلاعات حساس آن‌ها، مانند کلمات عبور، اطلاعات کارت اعتباری، جزئیات حساب بانکی، رمز عبور آن‌ها و… دسترسی پیدا کنند.

در ادامه در این پست آمده است:

مردم حق دارند که در فضای آنلاین، حریم خصوصی و امنیت داشته باشند، اما نمی‌دانند که چگونه به این هدف برسند.

با این کیف پول‌های سخت‌افزاریِ جدید که قرار است به زودی ارائه شوند، معاملات رمزارزها و بیت کوین، راحت‌تر وامن‌تر خواهد بود.

 

با اینکه کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری، یک روش سرد برای ذخیره‌سازی اطلاعات هستند، اما از حملات هکرها و کلاهبرداران در امان نیستند. 

در ژانویه امسال (دی ۱۳۹۸)، اعضای تیم امنیتی این کیف پول نشان دادند که هکرها فقط با ۱۵ دقیقه دسترسی فیزیکی به این کیف پول، می‌توانند به کلید خصوصی آن برسند.

به صورت کلی بین شرکت‌های ارائه دهنده کیف پول‌های رمزارزی، رقابت زیادی وجود دارد که برقراری امنیت اطلاعات، در راس این رقابت قرار دارد.

به گزارش کوین‌تلگراف در ماه سپتامبر (شهریور ۱۳۹۹)، گروهی از هکرها توانستند حساب کاربران یک کیف پول داغ بیت کوین به نام الکتروم (Electrum) را هک کنند و توسط کلاه‌برداری فیشینگ، میلیون‌ها دلار به جیب بزنند.

توسعه دهندگان کیف پول ترزور اظهار داشتند که نسخه‌ی بتای پابلیک این والت، تا ماه ژانویه سال آینده (دی ۱۳۹۹) ارائه می‌شود و جای نسخه قدیمی مبتنی بر مرورگر را خواهد گرفت.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.