متهمان پرونده‌ی کینگ مانی به زودی محاکمه می‌شوند!

محاکمه‌ی متهمان پرونده‌ی کینگ مانی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ تیر ۱۴۰۱

متهمان پرونده کینگ مانی که یکی از بزرگترین پرونده‌های کلاهبرداری محسوب می‌شود، محاکمه خواهند. محاکمه‌ی متهمان پرونده‌ی کینگ مانی به زودی اتفاق می‌افتد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

محاکمه‌ی متهمان پرونده‌ی کینگ مانی

براساس گزارشات، متهمان پرونده رمزارز کینگ مانی به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور به زودی محاکمه خواهند شد. براساس گفته یک منبع خبری:

کیفرخواست از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای جرائم رایانه‌ای درباره متهمان پرونده رمزارز “کینگ مانی” با جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور به میزان ۱۰۷ میلیون یورو صادر شده است. با صدور کیفرخواست، پرونده در انتظار تعیین وقت رسیدگی دادگاه است.

این منبع خبری اعلام کرد:

پرونده رمز‌ارز کینگ مانی بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز دیجیتال است که در زمره کلاهبرداری سازمان‌یافته توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای شناخته شده در سطح کشور صورت گرفته.

این منبع آگاه همچنین افزود:

گردانندگان رمزارز کینگ مانی با ایجاد نوسانات قیمتی به صورت ساختگی و غیرواقعی، اشتیاق و رغبت مضاعفی در اعضای شرکت بازاریابی برای سرمایه‌گذاری ایجاد کردند تا آنجا که قیمت هر واحد کینگ‌مانی در چند ماه به صورت غیر واقعی و تنها در شبکه از ۴ یورو به چندین هزار یورو افزایش یافت.

براساس گزارشات قبلی، در هفتم مهر ماه امسال وزارت اطلاعات خبر از دستگیری اعضای یکی از بزرگترین شبکه‌های کلاهبرداری داد. این شبکه با فریب دادن افراد آن‌ها را تشویق به خرید رمزارز کینگ مانی می‌کردند.

پس از گذشت چند ماه یعنی در هجدهم اسفند گزارشات از دستگیری نائب رئیس فدراسیون فوتبال به جرم همکاری در کلاهبرداری رمزارز کینگ مانی حکایت داشتند. جالب است بدانید که این پرونده هزاران متهم دیگر و هزاران مال باخته دارد.

منبع: iribnews

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.