حجم معاملات استیبل کوین TUSD از ۱ میلیارد دلار عبور کرد

عبور حجم معاملات استیبل کوین TUSD از ۱ میلیارد دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: داده‌های ارائه شده از سمت coingecko نشان می‌دهند که تجارت با استیبل‌کوین TUSD در طول هفته گذشته به شدت افزایش یافته است. این امر موجب شد تا شاهد عبور حجم معاملات استیبل‌کوین TUSD از ۱ میلیارد دلار باشیم که می‌تواند برای آینده این رمزارز و کلا بازار استیبل‌کوین‌ها حائز اهمیت باشد.

عبور حجم معاملات استیبل کوین TUSD از ۱ میلیارد دلار

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهند که تجارت با استیبل‌کوین TrueUSD (TUSD) در طول هفته گذشته افزایش یافته. این رشد نتیجه حمایت صرافی رمزارز بایننس از این توکن است. این صرافی کارمزد معاملات TUSD را به صفر رساند و موجب شد تا سرمایه‌گذاران به خرید و فروش این رمزارز علاقه بیشتری نشان دهند.

طبق داده‌های اخیر حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز افزایش یافته و از ۱ میلیارد دلار عبور کرده است. البته این افزایش نسبت به اوایل ماه بوده؛ زمانی که حجم معاملات یک روزه عمدتا زیر ۱۰۰ میلیون دلار قرار داشت.

نا گفته نماند که حجم معاملات جفت BTC-TUSD نیز در ۲۴ ساعت گذشته در صرافی بایننس به ۷۱۳ میلیون دلار رسیده است.

عبور حجم معاملات استیبل کوین TUSD از ۱ میلیارد دلار

محبوبیت اخیر این استیبل‌کوین پس از آن حاصل شد که بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، TUSD را به عنوان جفت معاملاتی استیبل کوین USD (BUSD) انتخاب کرد.

قانون‌گذاران نیویورک به صادرکننده BUSD Paxos، یک شرکت فین‌تک مستقر در این ایالت، دستور دادند تا از ضرب این توکن‌ها جلوگیری کند. بایننس از طریق تبلیغات معاملات بدون کارمزد و با راه‌اندازی استیبل کوین‌های رقیب از جمله TUSD، از BUSD حمایت کرد.

رشد سریع توکن نشان می‌دهد که تغییرات عمده‌ای در بازار ۱۳۲ میلیارد دلاری استیبل‌کوین‌ها در حال رخ دادن است. این توکن اکنون با اقدامات نظارتی قانون‌گذاران و بحران بانکی دست و پنجه نرم می‌کند. با این وجود توکن TUSD تاکنون یکی از برندگان بازار ارزهای دیجیتال بوده است.

ارزش بازار این توکن که قبلا پایین‌تر از ۸۰۰ میلیون دلار بود، در ابتدای ژانویه به ۲ میلیارد دلار رسید. همین رشد نیز TUSD را به پنجمین استیبل کوین بزرگ تبدیل کرد.

منبع: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.