بانک مرکزی اوگاندا از کسب و کارهای رمزارزی حمایت می‌کند

حمایت بانک مرکزی اوگاندا از کسب و کارهای رمزارزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

بانک مرکزی اوگاندا به انجمن بلاک چین این کشور (BAU) توصیه کرد که اطلاعات خود را در مورد قوانین سندباکس افزایش دهد و اعضای خود را به بحث‌های فنی حول رمزارز دعوت کند. همین توصیه نشانه‌ی حمایت بانک مرکزی اوگاندا از کسب و کارهای رمزارزی است و می‌تواند شروعی جدید در حوزه‌ی رمزارز برای این کشور باشد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

حمایت بانک مرکزی اوگاندا از کسب و کارهای رمزارزی

بانک اوگاندا پذیرای ایده‌ی کسب و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال است تا در سندباکس نظارتی به طور کنترل شده اجرا شوند. این بانک از اعضای انجمن بلاک‌چین اوگاندا (BAU) دعوت می‌کند تا دانش خود را با بانک مرکزی به اشتراک بگذارند.

سندباکس محیطی برای تست فناوری‌ها، محصولات، خدمات یا رویکردهای نوآورانه‌ای فراهم می‌کند که این ایده‌ها به طور کامل با چارچوب قانونی و نظارتی موجود مطابقت ندارند و شرایط اجرای این ایده‌ها را در یک محیط واقعی و برای مدتی محدود امکان‌پذیر می‌سازد.

نامه‌ای از بانک مرکزی در تاریخ ۱ ژوئن منتشر شد که به رئیس BAU، کوامه رونگوندا (Kwame Rungunda)، ارسال شده بود و به جلسه‌ی طرفین در اوایل ماه می اشاره داشت. بانک مرکزی همچنین به گروه حمایت از کریپتو این کشور توصیه کرد تا قبل از اینکه بحث‌های فنی حول کریپتو بیشتر شود، قوانین سندباکس را بررسی کنند.

حمایت بانک مرکزی اوگاندا از کسب و کارهای رمزارزی

در ژوئن ۲۰۲۱، بانک مرکزی  چارچوب سندباکس نظارتی خود را راه‌اندازی کرد که به شرکت‌های فناوری مالی (FinTech) اجازه می‌داد تا «راه‌حل‌های مالی نوآورانه» خود را در یک محیط کنترل‌شده آزمایش کنند، به امید اینکه پرداخت‌های الکترونیکی و سایر خدمات مالی دیجیتال در داخل کشور را ارتقا دهند.

در اواخر آوریل، این بانک در مورد ارزهای رمزنگاری شده هشداری صادر کرد و با ارسال اخطاریه‌ای به تمام ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت در کشور گفت که با اجازه دادن به تراکنش‌های رمزنگاری، راه را برای پولشویی و کلاهبرداری باز می‌کنند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.