بریتانیا به دنبال وضع قوانین جدید در حوزه دارایی‌های دیجیتال است

قوانین جدید بریتانیا در زمینه مالکیت رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: کمیسیون حقوقی بریتانیا اکنون تغییراتی را پیشنهاد کرده تا مشخص کند قوانین مالکیت رمزارزها در این کشور دقیقا به چه صورتی است؟! در این بین کمیسیون تمایل دارد که آموزش‌هایی نیز در حوزه قوانین مالکیت ارزهای دیجیتال ارائه کند. قوانین جدید بریتانیا در زمینه مالکیت رمزارزها می‌توانند اتفاقات مختلفی را رقم بزنند.

قوانین جدید بریتانیا در زمینه مالکیت رمزارزها

دولت بریتانیا در حال برنامه ریزی برای ایجاد و راه اندازی یک چارچوب قانونی در حوزه ارزهای دیجیتال است. وجود یک قانون تثبیت شده و محکم در چارچوبی مناسب برای همه کاربران و فعالان ارزهای دیجیتال مفید خواهد بود.

سارا گرین، کمیسر حقوق بازرگانی و حقوق عمومی، گفته است:

دارایی‌های دیجیتالی مانند NFT و سایر رمزارزها با سرعت زیادی تکامل یافته و تکثیر شده‌اند، بنابراین بسیار مهم است که قوانین ما به اندازه کافی سازگار باشند تا بتوانیم با آن‌ها تطبیق پیدا کنیم.

کمیسیون حقوقی بریتانیا اشاره کرده که دارایی‌های دیجیتال مانند توکن‌های رمزنگاری و توکن‌های غیرقابل تعویض نقش ویژه‌ای در جامعه مدرن امروزی دارند. طبق پست منتشر شده از سمت کمیسیون، مسئولیت بررسی قوانین در این حوزه به دولت بریتانیا واگذار شده است.

دارایی‌های دیجیتال به عنوان یک ذخیره ارزش، شیوه پرداخت، سهام یا اوراق بهادار قرضه به تکامل و گسترش خود ادامه خواهند داد. وجود یک قانون دوستدار رمزنگاری تا حد زیادی به دولت بریتانیا جهت دستیابی به ماموریت خود (تبدیل کشور به یک مرکز جهانی رمزنگاری) کمک شایانی خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که پیشنهادهای کمیسیون در اسکاتلند یا ایرلند شمالی اعمال نخواهند شد. مقررات حوزه استیبل‌کوین‌ها در بریتانیا روی میز قانون گذاران است.

منبع: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.