چرا باید احراز هویت انجام بدهیم؟

احراز هویت در سایت بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

احراز هویت یکی از الزامات هر سیستم‌ مالی است و هر کسی که بخواهد به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازد، باید فرایند احراز هویت را تکمیل کند. چرا احرازهویت مهم است و برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا ورود در هر بازار مالی به آن نیاز است؟

 چرا برای خرید رمزارز باید Authentication انجام بدهیم؟

در صورتی که بخواهید در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری از جمله بورس و ارزهای دیجیتال حضور فعالی داشته باشید، باید فرایند اصالت سنجی را تکمیل کنید. فرایند اصالت‌سنجی راهی برای حفظ امنیت سرمایه کاربران است.

اصالت سنجی در شبکه‌های رایانه‌ای برخلاف باورهای عموم مردم،‌ یکی از پیچیده‌ترین مباحث امنیت شبکه است و آرامش خیالی برای سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری. 

در دنیای رمزارزها هم مانند دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی افراد سودجو و کلاهبردار وجود دارند که تشخیص هویت، دست آن‌ها را از سرمایه‌ها و اطلاعاتتان قطع می‌کند.

یکی از مهم‌ترین دلایل Authentication در دنیای ارزهای دیجیتال، جلوگیری از جرایم سایبری مانند پول‌شویی، کلاهبرداری، هک و فرار مالیاتی است.

حساب‌های اجاره‌ای، یکی از نمونه‌های افزایش پولشویی است. مفسدان اقتصادی گاهی برای افزایش سرمایه‌های خود و پولشویی، حساب افراد دیگری را اجاره می‌کند. در نهایت، آن فردی مجرم شناخته می‌شود که حساب خود را اجاره داده بود و ردی از مجرم اصلی باقی نمی‌ماند. به همین خاطر، از شما تقاضا می‌کنیم هرگز حساب خود را به فرد دیگری اجاره ندهید.

کلاهبردارانی نیز از ترس مردم در مورد ارائه اطلاعات شخصی‌شان به صرافی‌ها سواستفاده می‌کنند. این کلاهبرداران، از سرمایه‌‌گذاران رمزارزی که نمی‌خواهند برای خرید بیت‌ کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری به صرافی‌ها مراجعه کنند، پول دریافت کرده و به خریدار رمزارز نمی‌دهند. در صورتی که Authentication انجام شود، چنین مشکلاتی اتفاق نخواهد افتاد.

احراز هویت با هدف حفظ اطلاعات و سرمایه مشتریان انجام می‌شود. ممکن است این فرایند وقت‌گیر به نظر برسد، ولی فقط با صرف چند دقیقه از وقت خود می‌توانید با خیال راحت به معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

احراز هویت در صرافی بیتستان به چه صورت است؟

فرایند احراز هویت در بیتستان به صورت تصویری است. شما باید ابتدا مستندات هویتی‌ خود یعنی کارت ملی یا شناسنامه‌ای که کد ملی در آن درج شده یا گواهینامه، کارت پایان خدمت یا معافیت را به همراه کارت بانکی روی یک کاغذ سفید قرار دهید. زمانی که مستندات هویتی و کارت بانکی خود را روی کاغذ سفید قرار دادید، زیر آن به صورت دستی بنویسید برای احراز هویت در بیتستان. در نهایت از خودتان عکس سلفی بگیرید و در سایت بیتستان بارگذاری کنید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۱ دیدگاه برای “چرا باید احراز هویت انجام بدهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.