احراز هویت اجباری در صرافی بایننس!

احراز هویت اجباری در صرافی بایننس!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰

صرافی بایننس در آخرین اطلاعیه‌ی وب سایت خود اعلام کرد که انجام فرآیند احراز هویت در سطح متوسط برای همه کاربرانش الزامی شده است. 

بدین ترتیب کاربران برای احراز هویت نیازمند ارسال تصویر مدارک شناسایی خود هستند و در صورت عدم انجام این فرآیند، امکان معامله در این صرافی را نخواهند داشت و فقط قادر خواهند بود دارایی خود را برداشت کنند و یا معاملات خود را کنسل کنند. گفتنی است این محدودیت تا ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) به صورت کامل اعمال خواهد شد.

مدیرعامل این صرافی، CZ نیز توییتی منتشر کرد و نوشت:

KYC اجباری برای همه خدمات صرافی Binance اجباری است.

این صرافی همچنین اعلام کرد که کاربران جدید روی این پلتفرم باید ابتدا فرآیند KYC را تکمیل کنند و از کاربران فعلی خواست تا KYC خود را در اولین فرصت تکمیل کنند. برای کاربران فعلی که هنوز KYC خود را تکمیل نکرده‌اند، وضعیت حساب آن‌ها به امکان برداشت محدود می‌شود.

این اقدام به منظور به حداقل رساندن اختلال در تجربه کاربران و افزایش امنیت تا تاریخ ۱۹ اکتبر عملی خواهد شد. هنگامی که کاربران احراز هویت خود  را تکمیل کردند، می‌توانند به کلیه خدمات بایننس دسترسی کامل داشته باشند.

این صرافی به کاربرانش توصیه کرده که هرچه سریع‌تر احراز هویت خود را تکمیل کنند تا از تاخیر در روند تایید و محدودیت دسترسی آن‌ها جلوگیری شود.

صرافی بایننس برای افزایش امنیت کاربران و ایجاد فضایی امن برای معاملات کریپتوکارنسی‌ها، به صورت مداوم در تلاش است تا تغییراتی در پلتفرم خود ایجاد کند. همچنین بایننس اعلام کرد که این حرکت به منظور مبارزه با پولشویی (AML) و مبارزه با جرایم مالی صورت خواهد گرفت.

در انتها نیز شایان ذکر است که اقدام این صرافی برای کشورهایی که تحریم‌ هستند مشکل‌ساز خواهد شد و از آنجا که کاربران ساکن ایران نمی‌توانند در صرافی بایننس احراز هویت، دیگر نمی‌توانند معامله کنند.

به نظر شما در این شرایط راه حل جایگزین برای کاربران ایرانی چیست؟

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۳ دیدگاه برای “احراز هویت اجباری در صرافی بایننس!

  1. ابراهیم گفته:

    سلام چرا توی قسمت اخرین اطلاعیه های ستیت بایننس مطلبی مشابه با خبری که گذاشتید نمیتونم پیدا کنم ؟ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.