آیا قیمت بیت کوین در روزهای آتی به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار می‌رسد؟

آیا قیمت بیت کوین در روزهای آتی به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار می‌رسد؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ خرداد ۱۴۰۰

مدتی است که روند نزولی بیت کوین تریدرها را نگران کرده و فعلا خبری از قرار گرفتن این رمزارز در یک رالی صعودی نیست. تحلیل‌گران این حوزه معتقدند که برای جلوگیری از ادامه دار شدن روند نزولی، قیمت بیت کوین باید مجددا به بالای سطح ۳۷,۵۰۰ برسد و اتر نیز باید سطح ۲,۳۰۰ دلار را به عنوان حمایت حفظ کند و از این سطح بیشتر نریزد.

به نظر می‌رسد که در روزهای آینده ریزش قیمت بیتکوین همچنان ادامه داشته باشد زیرا تریدرهای آمریکایی برای لذت بردن از تعطیلات روز یادبود (Memorial Day) در ۳۱ می (۱۰ خرداد) آماده می‌شوند و در طول آخر هفته نیز بازارهای آتی و آپشن مانند CME تعطیل خواهد بود.

اطلاعات ارائه شده توسط کوین‌تلگراف و تریدینگ‌ویو نشان می‌دهد که در ساعات اولیه روز ۲۸ می (۸ خرداد)، گاوها تلاش کردند تا قیمت برترین رمزارز بازار را به بالای سطح ۳۷۰۰۰ دلار برسانند اما موفق نشدند و بیتکوین به زیر ۳۴۰۰۰ دلار سقوط کرد.

قیمت بیت کوین

عملکرد اتر برترین آلت کوین بازار، نیز مشابه بیتکوین بوده است؛ اتر در تلاش بود تا به بالای سطح قیمتی ۲,۵۰۰ دلار برسد اما با یک مقاومت قوی روبه‌رو شد و تا ۲,۳۰۰ دلار ریزش کرد.

حرکت بعدی بیت کوین چه خواهد بود؟

تحلیل‌گر مطرحی به نام فیلب‌فیلب (Filbfilb) معتقد است که دلیل اصلی بلاتکلیفی بازار، عملکرد فعلی بیت کوین است. نمودار روند قیمت بیتکوین با سطح میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای (WMA) خود فاصله دارد؛ این سطح معمولا مرزی برای مشخص کردن بازار صعودی و یا خرسی بیت کوین است و قرار داشتن نمودار زیر WMA نشان دهنده سناریوی خرسی برای بیت کوین است.

روند قیمت بیت کوین

Filbfilb همچنین اظهار داشت که اگر ریزش بیت کوین ادامه داشته باشد و سطح ۳۰,۰۰۰ دلاری برای این رمزارز تبدیل به یک حمایت جدید شود، میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای (20WMA) به عنوان یک ناحیه مقاومتی قوی در برابر این رمزارز عمل خواهد کرد که اجازه رشد بیشتر به بیت کوین نخواهد داد:

من فکر می‌کنم که اگر بیت کوین نتواند خودش را به بالای سطح ۳۷,۵۰۰ دلار برساند، ممکن است شاهد یک اصلاح قیمت ۷۸/۶ درصدی باشیم که منجر به ریزش قیمت این رمزارز تا زیر ۲۰,۰۰۰ دلار خواهد شد. بنابراین عملکرد بیتکوین در هفته آینده بسیار حائز اهمیت است.

در مقابل نیز اگر بیت کوین بتواند از سطح ۴۰,۰۰۰ دلار فراتر رود، قیمت‌های ۴۵,۵۰۰ و ۴۶,۵۰۰ سطوح مقاومت بعدی خواهند بود.

بررسی حرکت بعدی اتر

اتریوم در این بازه زمانی بهتر از بیتکوین عمل کرد و توانست از سطح 20WMA فراتر رود اما با مقاومت ۳۰۰۰ دلاری روبه‌رو شد و مجددا ریزش کرد.

روند قیمت اتر

Filbfilb معتقد است برای این که قیمت اتر بتواند مجددا به ۳۰۰۰ و ۳,۳۰۰ دلار برسد باید بالای سطح حمایت ۲,۳۰۰ دلاری باقی بماند. به صورت کلی این تحلیل‌گر معتقد است که در روزهای آتی شاهد عملکرد بهتری از جانب اتر نسبت به بیت کوین خواهیم بود.

 

به نظر شما قیمت بیت کوین تا هفته آینده به چه سطحی می‌رسد؟ نظرتان را برای ما بنویسید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “آیا قیمت بیت کوین در روزهای آتی به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار می‌رسد؟

  1. صام گفته:

    نمودار ماهیانه بیت کویین خیلی واضح داره به ما نشون میده که روند نزولی ادامه خواهد داشت و لیت کوین تا محدوده ۲۰تا ۲۵ طی ماه های اینده اصلاح خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.