پلتفرم CoinLoan محدودیت‌هایی را در برداشت روزانه اعمال کرد

پلتفرم CoinLoan محدودیت‌هایی را در برداشت روزانه اعمال کرد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: CoinLoan یکی از وام دهنده‌های صنعت ارزهای رمزنگاری شده اعلام کرد که کاربران در سقف برداشت روزانه برای مدت کوتاهی با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد. دلیل اصلی اعمال محدودیت برداشت در پلتفرم CoinLoan، نابسامانی و آشفتگی فعلی بازار اعلام شده است.

اعمال محدودیت برداشت در پلتفرم CoinLoan

پلتفرم CoinLoan که یکی از وام دهندگان صنعت ارزهای دیجیتال است، میزان برداشت روزانه توسط کاربران را محدود کرد. پس از اعمال این محدودیت، کاربران می‌توانند در هر ۲۴ ساعت تنها ۵۰۰۰ دلار دارایی برداشت کنند.

CoinLoan در اطلاعیه‌ای رسمی اعمال این محدودیت را اعلام کرد. در همین اطلاعیه منتشر شده، شرکت اعلام کرده است که برای متعادل کردن جریان ورودی دارایی و جلوگیری از وقفه‌های مربوط به کمبود نقدینگی این محدودیت‌ها اعمال شده‌اند.

بر اساس گزارش The Block، در حال حاضر CoinLoan آخرین پلتفرمی محسوب می‌شود که اقدام به محدود کردن کاربران در برداشت‌های روزانه کرده است. بسیاری از پلتفرم‌های دیگر نیز به دلیل اوضاع نابسامان بازار ارزهای دیجیتال اقدام به اعمال چنین محدودیت‌هایی کرده‌اند.

CoinLoan اظهار داشت، مسائلی که بر روی پلتفرم‌های Celsius ،Voyager ،BlockFi و Three Arrows Capital تاثیر گذاشته است، موجب شده تا علاقه کاربران برای برداشت وجوه خود افزایش پیدا کند.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.