ریپل در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد رشد کرد

رشد ۴ درصدی قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد رشد کرده. با رشد ۴ درصدی قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد آدرس‌های دارای این رمزارز نیز بیشتر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

رشد ۴ درصدی قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته

ریپل آلت‌کوین محبوب بازار ارزهای دیجیتال، اخیرا با تغییر روند خود توانست از دیگر آلت‌کوین‌های بازار پیشی گیرد. به گزارش Cointmarktcap، قیمت این توکن در یک هفته ۸ درصد رشد کرده است. نمودار قیمتی این رمزارز نیز رشد ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد.

در حال حاضر این توکن با قیمت ۰/۵۱۰۳ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار آن نیز به ۲۳ میلیارد دلار می‌رسد که همین امر منجر شده XRP به ششمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شود.

گفتنی است که با این رشد، فعالیت‌های انجام شده در شبکه نیز به شدت افزایش یافته. تعداد آدرس‌های فعال این شبکه در حال حاضر به ۴۹۰,۰۰۰ عدد می‌رسد.

رشد ۴ درصدی قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته

روند صعودی و افزایش حجم معاملات اخیر این توکن نشان می‌دهند که احتمالا روند پیش روی توکن صعودی باشد. به این نکته هم باید اشاره کنیم که شاخص MVRV توکن نیز به میزان قابل توجهی بالا است.

رشد ۴ درصدی قیمت ریپل

به نظر می‌رسد احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به این رمزارز در هفته گذشته بهتر شده. به عبارتی سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر اعتماد بیشتری به این توکن دارند.

رشد ۴ درصدی قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته

با نگاهی کوتاه به نمودار قیمتی ریپل می‌توان دریافت که گاوها کنترل بازار را به دست گرفته‌اند.

رشد ۴ درصدی قیمت ریپل

منبع: ambcrypto

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.