لیست شدن ارز دیجیتال zen در کوین بیس پرو

لیست شدن zen در کوین بیس پرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

zen یکی از رمزارزهای محبوب و خوش قیمت بازار ارزهای دیجیتال است که رشد بسیار خوبی نیز دارد. به تازگی خبری منتشر شده که کوین بیس پرو یکی از صرافی‌های مطمئن جهت مبادله رمزارزها، zen  را به عنوان یکی از ارزهای قابل خرید و فروش قبول کرده است. با این خبر، معامله گران می‌توانند در صرافی کوین بیس پرو اقدام به خرید و فروش این ارز دیجیتالی کنند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر لیست شدن zen در کوین بیس پرو را خدمتتان قرار دهیم.

رمزارز ZEN در حال حاضر در Coinbase Pro در دسترس است. از چهارشنبه ۱۵ سپتامبر، Coinbase Pro پذیرش نقل و انتقالات ورودی ZENTrading را آغاز کرده است. همچنین معامله آن از پنجشنبه ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) با جفت‌های USD ،BTC و USDT آغاز می‌شود. لیست شدن ZEN را در کوین بیس پرو باعث خواهد شد تا دسترسی و همچنین انجام معامله بر روی این ارز دیجیتال با سهولت و اطمینان بیشتری انجام گیرد.

درباره Coinbase Pro:

Coinbase Pro یک پلتفرم تجاری برای معامله گران و علاقه مندان به رمزارزها است. Coinbase Pro یک راه مطمئن و آسان برای خرید، فروش و تجارت دارایی‌های دیجیتال بصورت سریع در جفت‌های مختلف تجاری محسوب می‌شود. با ایجاد یک حساب در Coinbase Pro، می‌توانید بازار را زیر نظر بگیرید، سابقه معاملات را مشاهده کنید، سفارشات باز را نظارت نمایید، تجارت خود را مدیریت کنید و موارد دیگر.

منبع: horizen

در ادامه می‌توانید جدیدترین اخبار حوزه رمزارزها را مشاهده کنید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.