انتقال ۳۵۰ بیت ‌کوین به حساب اعضای پارلمان اسپانیا

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۳۹۹

کنگره اسپانیا، ۳۵۰ بیت ‌کوین را به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی به حساب اعضای پارلمان ارسال کرد. این برنامه آموزشی درست مانند کمپین «کریپتو برای کنگره» در ایالات متحده امریکا است که همه اعضای کنگره، بیت ‌کوین دریافت کردند.

همه‌ی ۳۵۰ اعضای کنگره اسپانیا، به بهانه یک کمپین آموزشی، بیت‌ کوین گرفتند. به دنبال توسعه رمزارزها، دولت‌ها باید خود را به‌ روز کنند و سواد سرمایه‌گذاری یا استفاده از ارزهای دیجیتال را داشته باشند. به همین دلیل هم کمپین‌هایی برای آموزش نمایندگان پارلمان در سراسر دنیا به راه افتاده است. همچنین دولت‌ها پلتفرم‌هایی را برای افزایش دانش اعضای کابینه‌شان فراهم می‌کنند.

اسپانیا در تازه‌ترین اقدام خود، پلتفرم آموزشی توتلاس (Tutellus ) و رصدخانه بلاکچین(Observatorio Blockchain)را راه‌اندازی کرده است. هدف دولت اسپانیا افزایش آگاهی در خصوص نقش غیرجبری رمزارزها است. همچنین دولت اسپانیا، به خاطر تحولات اقتصاد و جامعه، به اعضای پارلمان خود بیت‌کوین داد.

هر کدام از اعضای پارلمان اسپانیا، به اندازه یک یورو بیت ‌کوین دریافت کردند. به این افراد ایمیلی ارسال شد و آن‌ها را از دریافت بیت‌ کوین مطلع کرد.

اقدام کنگره اسپانیا در ادامه کمپینی بود که توسط اتاق تجارت دیجیتال آمریکا انجام شد تا همه اعضای کنگره‌ در ایالات متحده، بتوانند معاملات ارزهای دیجیتال را انجام بدهند. در حالی که خبر انتقال کریپتو به حساب اعضای کنگره اسپانیا مناقشات زیادی را به راه انداخته، میگوئل کابالیرو(Miguel Caballero)، موسس توتلاس درباره ۳۵۰ بیت‌کوینی که اعضای پارلمان اسپانیا دریافت کرده‌اند، گفت:«این بیت‌کوین‌ها کمک مالی نیستند». کابالیرو به نیوز‌بی‌تی‌سی گفت:«احتمالا بسیاری از مقامات تجربه استفاده از ارزهای دیجیتال را دارند ولی ما علاقه‌مندیم تا آن‌هایی که با پول جدید آشنا نیستند هم فرصت آشنایی با این ارزهای دیجیتال را داشته باشند».

بنیان‌گذار توتلاس آشنایی مسئولین دولتی با رمزارزها را مسئله‌ای حیاتی می‌داند. او همچنین معتقد است در آینده نزدیک، نمایندگان اسپانیا می‌توانند با یورو دیجیتال عملیات‌های مالی‌شان را انجام دهند. همچنین میگوئل کابالیرو، ارائه بیت‌کوین به اعضای کنگره را برای آگاه‌سازی از ریسک‌ها و مزایای ارزهای دیجیتال عنوان کرد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.