میلیونر شدن یک پسر یا فروش سلفی‌های خود به صورت NFT

فروش ۱ میلیون دلاری سلفی‌های یک جوان در OpenSea
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۰

پسر ۲۲ ساله اندونزیایی با فروش عکس‌های سلفی خود به صورت NFT در OpenSea، یک میلیون دلار به دست آورد. Ghozali جوان، حدود ۵ سال را صرف این کرده که در مقابل کامپیوتر از خود عکس بگیرد. وی این عکس‌ها را به NFT تبدیل و در دسامبر ۲۰۲۱، روی پلتفرم OpenSea آپلود کرده بود. در ادامه جزئیات بیشتری از فروش ۱ میلیون دلاری سلفی‌های یک جوان در OpenSea بیان خواهیم کرد. با بیتستان همراه باشید.

فروش ۱ میلیون دلاری سلفی‌های یک جوان در OpenSea

یک دانشجوی اندونزیایی با فروش نسخه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) سلفی‌های خود در بازار OpenSea، میلیونر شده است.

سلطان گوستاف الغزالی (Sultan Gustaf Al Ghozali) دانشجوی ۲۲ ساله علوم کامپیوتر از سمارنگ اندونزی، نزدیک به ۱۰۰۰ قطعه عکس سلفی را به NFT تبدیل کرده و می‌فروشد. به گفته الغزالی، ۵ سال (بین ۱۸ تا ۲۲ سالگی) از خود عکس گرفته تا دوره فارغ التحصیلی‌اش را نشان دهد.

فروش ۱ میلیون دلاری سلفی‌های یک جوان در OpenSea

سلفی‌های غزالی در حالت نشسته یا ایستاده مقابل رایانه‌اش گرفته می‌شد که بعداً به NFT تبدیل و در دسامبر ۲۰۲۱ در OpenSea بارگذاری شدند. این فرد، قیمت هر سلفی NFT را ۳ دلار تعیین کرده است.

وی انتظار نداشت که این مجموعه NFT با استقبال گسترده‌ای رو به رو شود، اما برخلاف انتظارات وی، کاربران برجسته کریپتوکارنسی  با خرید این NFTها، از وی حمایت کردند.

فروش ۱ میلیون دلاری سلفی‌های یک جوان در OpenSea

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یکی از NFTهای الغزالی به قیمت ۰/۲۴۷ اتر (ETH) یعنی حدود ۸۰۶ دلار فروخته شده است. بر اساس گزارش Lifestyle Asia، هر واحد از NFTهای غزالی به قیمت ۰/۹ ETH (تقریباً ۳۰۰۰ دلار) نیز فروخته شده‌اند. مجموع درآمد کسب شده توسط این دانشجوی اندونزیایی، ۳۱۷ اتر (معادل بیش از ۱ میلیون دلار) تخمین زده شده است.

فروش ۱ میلیون دلاری سلفی‌های یک جوان در OpenSea

علیرغم عملکرد ضعیف اخیر بازار کلی کریپتوکارنسی، بازار NFT و صنعت بازی‌های بلاک‌چین همچنان به ثبت حجم بالای تراکنش‌ها ادامه می‌دهند.

طبق گزارش کوین تلگراف، داده‌های DappRadar نشان می‌دهند که تعداد UAWهای متصل به DApps، از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ تا ۴۳ درصد رشد داشته است. همچنین پول به دست آمده از معاملات NFTها، از ۱۰/۷ میلیارد دلار در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ به ۱۱/۹ میلیارد دلار در ده روز اول سال جدید رسیده.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.