برد گارلینگهاوس: توافق ریپل با SEC در صورت قبول یک شرط ممکن خواهد شد!

توافق ریپل با  SEC 
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مهر ۱۴۰۰

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل ریپل می‌خواهد مسیری رو به جلو و سازنده با SEC پیدا کند. وی برای توافق ریپل با SEC یک شرط گذاشته و می‌گوید در صورت قبول شدن این شرط، توافق با SEC صورت خواهد گرفت. برای خواندن ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

توافق ریپل با SEC

برد گارلینگهاوس ( Brad Garlinghouse)، مدیر عامل ریپل در مصاحبه‌ی خود در تاریخ ۲۴ سپتامبر با Fox Business، اظهار داشت که ریپل خواستار توافق با سازمان امنیت و کمسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده است، به شرطی که “اطمینان مطلق” به XRP داشته باشند.

تا جایی که توانایی آن را داشته باشیم، با SEC مسیر مشترک و سازنده‌ای پیدا خواهیم کرد، با این که ما خواستار این توافق هستیم، ولی فعلا سناریویی وجود ندارد که بتوانیم به توافق برسیم مگر این که SEC در آینده به XRP اطمینان مطلق داشته باشد.

ریپل مصمم است درباره XRP در بازار اطلاع رسانی کند:

ما دید روشنی از چگونگی توانی XRP به عنوان ابزاری قدرتمند داریم. افراد بسیاری در عرصه ارزهای دیجیتال و جامعه XRP هستند که کارهای شگفت انگیزی با XRP انجام می‌دهند.

برد گارلینگهاوس ( Brad Garlinghouse)، بیان کرد که XRP به عنوان پیشرو فناوری منبع باز و غیر متمرکز است. وی اظهار داشت ریپل، رمزارز بومی خود را با نفت و طلا مقایسه می‌کند.

اختلافات ریپل و SEC

به گفته برد گارلینگهاوس ( Brad Garlinghouse)، مدیر عامل ریپل، اظهارات مبهم SEC در مورد اتر نشان دهنده عدم وضوح مقررات تعیین شده برای آن است. وی مدعی شد که آژانس SEC در مورد امنیت این رمز ارز کوتاهی کرده.

  • وی بیان می‌کند “عدم وضوح” در این میان مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

برد گارلینگهاوس در مورد اختلافات بین ریپل و SEC گفت که خبر این شکایت مشکوک است و افراد زیادی در مورد عجیب بودن زمان این شکایت از وی سوال می‌کنند و این قضیه ظاهر خوبی ندارد و به ریپل صدمه می‌زند.

علی رغم ناراحتی برد گارلینگهاوس بابت عدم شفافیت SEC، با بیان این جمله که ارزهای رمزنگاری شده مانند غرب وحشی هستند، موافق نیست و مدعی شده که صنعت ارزهای رمزنگاری شده تحت کنترل کامل است:

صنعت رمزنگاری ارزها تحت کنترل است، ولی ممکن است قدرت و تسلط بیشتری در این زمینه بخواهد.

منبع خبر: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.