قیمت MATIC بیش از 10 درصد افت کرد!

سقوط 10 درصدی قیمت MATIC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: به دنبال رکود بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از آلت‌کوین‌ها روند نزولی به خود گرفته‌اند. برای مثال متیک، توکن بومی پلتفرم پالیگان در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد افت کرده. جالب است بدانید که با وجود افت 10 درصدی قیمت MATIC هنوز سرمایه‌گذاران بازار علاقه زیادی به خرید و ذخیره این ارز دیجیتال دارند.

افت 10 درصدی قیمت MATIC

بر اساس داده‌های منتشر شده، قیمت متیک در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد افت کرده. به دنبال این افت نیز قیمت تا 1.03 دلار کاهش یافت. به گفته فعالان بازار، اصلی‌ترین دلایل این افت قیمت، احساسات منفی و رکود بازار ارزهای دیجیتال است.

جالب است بدانید که با وجود این افت، همچنان سرمایه‌گذاران بازار علاقه زیادی به خرید این آلت‌کوین دارند. طبق داده‌ها، تنها در 24 ساعت گذشته 10900 کیف پول جدید نزدیک به 600 میلیون MATIC را خریداری کرده‌اند.

با توجه به پست منتشر شده علی مارتینز در پلتفرم X، سطح حمایت تعیین شده برای این آلت‌کوین در محدوده‌های 1.02 دلار و 1.05 دلار است. اگر قیمت به زیر این سطوح برسد، سطح حمایت بعدی، 0.91 دلار خواهد رفت.

این کاهش قیمت پس از رسیدن به بالاترین سطح قیمتی یعنی 1.28 دلار رخ داده. با توجه به داده‌های Coingecko، این آلت‌کوین در هفت روز گذشته نیز افت 14 درصدی داشته است.

منبع: newsbtc

ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.