اسپانیا با نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین، به رتبه سوم دارندگان دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در جهان می‌رسد!

نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین در اسپانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ دی ۱۴۰۰

یکی از برترین پلتفرم‌های پرداختی بیت‌کوین در اسپانیا، برای نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال با Eurocoin همکاری خواهد کرد. پس از نصب این خودپردازها، اسپانیا در فهرست دارندگان دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال، در رتبه سوم قرار خواهد گرفت. برای خواندن خبر نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین در اسپانیا با بیتستان همراه باشید.

شرکت Bitnovo در سال ۲۰۲۲ همکاری خود را با Eurocoin به منظور نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال آغاز کرد. Bitnovo، یکی از برترین پلتفرم‌های پرداختی بیت‌کوین در اسپانیا است.

اسپانیا با این تعداد دستگاه خودپرداز، رده اول کشورهای اروپایی از لحاظ دارا بودن دستگاه ATM بیت‌کوین را به خود اختصاص خواهد داد. از نظر جهانی نیز اسپانیا پس از ایالات متحده و کانادا، در رده سوم قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های خودپرداز اسپانیا جدا از بیت‌کوین، از ارزهای دیجیتال دیگر مثل اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و مونرو (XMR) نیز پشتیبانی خواهند کرد.

گروه یورو‌کوین (Eurocoin)، تامین کننده پیشرو قطعات الکترونیکی اروپا است که در سال ۱۹۷۳ تأسیس شده و در شش کشور اروپایی دفاتر فعال دارد.

فرناندو دومونت (Fernando Dumont)، مدیر عامل یوروکوین، مشارکت‌های اخیر را به عنوان یک حرکت استراتژیک در صنعت ارزهای دیجیتال توصیف می‌کند. وی در ادامه می‌گوید که ارزهای دیجیتال با روش‌های قدیمی پرداخت نیز سازگار خواهند بود.

تعداد خودپردازهای ارز دیجیتال نصب شده در جهان:

بر اساس داده‌های CoinATMRadar، تعداد ۳۴,۶۵۹ دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در سراسر جهان وجود دارد که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها (۳۰,۸۰۶ عدد) در ایالات متحده نصب هستند. کانادا نیز با ۲۲۶۱ دستگاه خودپرداز، در رتبه دوم قرار دارد.

السالوادور با ۲۰۰ دستگاه خودپرداز در رتبه سوم قرار دارد. این کشور بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است. اسپانیا در حال حاضر در رتبه چهارم قرار دارد، اما احتمالا تا پایان سال از کشور السالوادور جلو خواهد زد.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین تتر مونرو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.