قیمت میم کوین pepe بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرد!

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت میم کوین pepe
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: میم‌کوین‌ها باری دیگر توجه سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کردند. توکن Pepe که یکی از میم‌کوین‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال است، رشد ۱۰۰ درصدی را ثبت کرد. دلیل اصلی رشد ۱۰۰ درصدی قیمت میم کوین pepe، لیست شدن آن در صرافی OKX اعلام شده است.

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت میم کوین pepe

صرافی‌های بازار ارزهای دیجیتال، به تازگی توجه ویژه‌ای به میم‌کوین‌های صنعت کریپتو دارند. طبق گزارشاتی که ارائه شده، در تاریخ ۱ می صرافی رمزارز OKX خبر از لیست کردن میم‌کوین pepe داد. بعد از اعلام این خبر قیمت pepe بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرد. در حال حاضر سرمایه‌گذاران می‌توانند توکن PEPE را در صرافی OKX معامله کنند.

ارز دیجیتال pepe توکنی مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است که در سال ۲۰۱۶ توسط کاریکاتوریست معروف “مت فیوری” ساخته شد. بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار بر این باورند که میم‌کوین pepe از شیبااینو و دوج‌کوین پیشی خواهد گرفت.

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت میم کوین pepe

طبق گزارشات ارائه شده، در ۲۴ ساعت گذشته این توکن رشد ۱۰۰ درصدی داشته و در حال حاضر نیز با قیمت ۰,۰۰۰۰۰۱۰۶ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته توکن نیز به ترتیب ۰,۰۰۰۰۰۰۵۲۲ دلار و ۰,۰۰۰۰۰۱۰۱۳ دلار بوده. باید به این نکته هم توجه نمایید که حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته توکن نیز بیش از ۲۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.