رمزارز کپسا رشد ۱۰۷ درصدی را ثبت کرد!

رشد ۱۰۷ درصدی رمزارز KAS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: کسپا (KAS) که یکی از آلت‌کوین‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است، رشد ۱۰۷ درصدی را در یک هفته گذشته ثبت کرد. با توجه به گزارشات، رشد ۱۰۷ درصدی رمزارز KAS احتمالا ناشی از لیست شدن در دو صرافی Hotbit و  BYdfi بوده است.

رشد ۱۰۷ درصدی رمزارز KAS

کسپا از آلت‌کوین‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که پس از لیست شدن در دو صرافی Hotbit و BYdfi رشد ۱۰۷ درصدی را در یک هفته ثبت کرده. اخبار مربوط به این لیست شدن، باعث شد که این ارز دیجیتال از پایین‌ترین سطح هفت روزه یعنی ۰/۰۱۵۸ دلار به ۰/۰۳۴۴ دلار برسد.

جالب است بدانید که شبکه غیرمتمرکز کسپا در عین حفظ امنیت، سرعت بالایی را برای تراکنش‌ها و ساخت بلاک‌ها ارائه می‌دهد. این پروژه به گونه‌ای طراحی شده که ماینرهای انفرادی یا ماینرهایی که به جای تکیه بر استخرهای ماینینگ، خودشان کار می کنند، بتوانند پیشرفت کنند.

کسپا در حال حاضر سریع‌ترین شبکه اثبات کار و قابل استخراج بوده و در عین حال غیرمتمرکز است. معماری blockDAG با نرخ بلاک سریع امکان تمرکززدایی بیشتر در ماینینگ را فراهم می‌کند و استخراج انفرادی موثر با هش‌های پایین‌تر را ممکن می‌سازد.

کسپا همچنین نسخه جدیدی از وایت پیپر خود را در ماه گذشته منتشر کرد که در آن نحوه کارکرد الگوریتم پروژه را با جزئیات بیشتری توضیح می‌دهد.

منبع: dailyhodl

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.