رشد 13 درصدی توکن MKR در شرایط قعلی بازار: این رشد ناشی از چیست؟

رشد ۱۳ درصدی توکن MKR
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از رشد ۱۳ درصدی توکن MKR می‌دهند. این توکن علیرغم رکود بازار روند صعودی دارد. جالب است بدانید که با وجود این رشد، MKR هنوز نتوانسته ضرر و زیان ثبت شده در هفته گذشته را جبران کند.

رشد ۱۳ درصدی توکن MKR

براساس گزارشات اخیر، توکن MKR علیرغم روند نزولی بازار، رشد کرده است. پس از انتشار اخبار مبنی بر ورشکستگی صرافی FTX چندین توکن بازار در تلاش برای بازیابی روند صعودی بودند؛ در این میان توکن MKR از دسته توکن‌هایی بود که به این هدف خود دست یافت.

با وجود این رشد چشمگیر، میکر هنوز نتوانسته ضرر و زیان ثبت شده در یک هفته گذشته را جبران کند. تحلیلگران با مشاهده این رشد بیان کردند، اگر این روندادامه داشته باشد، قیمت MKR بهبود می‌یابد.

توکن MKR که به قیمت ۱۷۷,۴۰ دلار معامله می‌شد، با رشد ۱۳ درصدی به ۸۴۰ دلار رسید. به احتمال زیاد این رشد ناشی از افزایش فعالیت‌های معاملاتی یک روزه و همچنین رشد ارزش بازار است. به طور کلی این رمزارز تنها در یک روز رشد ۲۷ درصدی در ارزش معاملات و رشد ۱۵ درصدی در حجم معاملات را ثبت کرد.

جالب است بدانید که رشد توکن MKR  در بخش DeFi بیشتر بود. به گفته یکی از کاربران توییتر، با انتشار اخبار مربوط به صرافی FTX بخش DeFi این پروتکل کاهش ۲۰ درصدی ارزش کل قفل شده را در ۲۴ ساعت ثبت کرد. با این حال پس از رشد قیمت توکن ارزش کل قفل شده نیز افزایش یافت.

طبق توییت منتشر شده، سه پروتکل برتر وام دهی در بازار ارزهای دیجیتال که یکی از آن‌ها Marker است، در حال حاضر حجم معاملات بیش از ۲۷ میلیارد دلار دارند. این افزایش ناشی از عدم تمایل معامله‌گران به انجام معاملات متمرکز بوده است.

رشد قیمت توکن MKR

طبق گفته تحلیلگران، افزایش فعالیت‌های معاملاتی امکان دارد باعث رشد بیشتر قیمت شود. به نظر می‌رسد اکنون گاوها کنترل بازار را به دست گرفته‌اند. جالب است بدانید که RSI در حال حاضر بر روی ۵۷,۴۵ قرار گرفته که در چند ساعت گذشته تغییر نکرده است. این روند توکن MKR نشانه‌ای از تعادل بین خریداران و فروشندگان است.

منبع: newsbtc

میکر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.