MKR
Maker - میکر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

میکر چیست؟

پروتکل میکر (Maker Protocol)، توسط یک کارآفرین دانمارکی به‌نام ران کریستینسن (Rune Christensen) در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شده است. این پروتکل از اولین پروژه‌های دیفای راه‌اندازی شده بر پایه بلاکچین اتریوم است که یک سازمان خودگردان متمرکز یا دائو (DAO) نیز با نام MakerDAO دارد. ارز دیجیتال MKR توکن بومی پروتکل میکر و توکن حاکمیتی میکردائو است. این توکن که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده، بر پایه استاندارد توکن‌سازی ERC20 و در بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. در بستر میکرودائو یک یک توکن دیگر برای مبارزه با نوسانات بازار رمزارزها ایجاد شده است که با نام DAI شناخته می‌شود. هدف اصلی از ایجاد رمزارز MKR پشتیبانی از استیبل کوین DAI است.

خرید میکر

امکان خرید ارز دیجیتال MKR در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان فراهم است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود و حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان، اقدام به خریداری ارز MKR کنید. در این مسیر مطالعه مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ بیتستان،‌ می‌تواند شما را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شرایط بازار برای انجام معامله راهنمایی کند. پشتیبانان ما نیز در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در رابطه با خرید ارز MKR و سایر رمزارزهای فهرست معاملاتی بیتستان هستند.

فروش میکر

چنان‌چه قصد فروش یا مبادله دارایی ارز دیجیتال MKR خود را دارید، می‌توانید از طریق پنل معاملات رمزارز بیتستان اقدام کنید. انجام معاملات رمزارز در سامانه بیتستان ساده و سریع انجام می‌شود. لازم به ذکر است که ما در بخش تحریریه بیتستان به‌طورو هفتگی اقدام به انتشار مقالات تحلیل ارز دیجیتال می‌کنیم که این مقالات در انجام معاملات پر سود و کم ضرر می‌تواند به شما کمک کند. پشتیبانی بیتستان در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌ها و دغدغه‌های کاربران است. راه ارتباط با پشتیبانان ما بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت است.

اخبار و تحلیل‌های میکر

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان