قیمت توکن PEPE بیش از ۱۴۰ درصد افزایش یافت

جهش ۱۴۰ درصدی قیمت PEPE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: با افزایش قیمت BTC، میم‌کوین Pepe نیز وارد یک روند صعودی شد و توانست در یک هفته گذشته، ۱۴۰ درصد رشد کند. جالب است بدانید که به دنبال جهش ۱۴۰ درصدی قیمت توکن PEPE ارزش بازار این توکن نیز از مرز ۱ میلیارد دلار فراتر رفت و به اوج ده ماه اخیر رسید.

جهش ۱۴۰ درصدی قیمت PEPE

Pepe، یکی از میم‌کوین‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال، افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد. این توکن در یک هفته اخیر بیش از ۱۴۰ درصد و در یک ماه گذشته نیز بیش از ۱۶۲ درصد رشد کرده و درحال حاضر با قیمت 0.000003013 دلار در بازار معامله می‌شود.

جهش ۱۴۰ درصدی قیمت PEPE

این افزایش قیمت، توکن Pepe را به سومین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار رساند. جالب است بدانید که به دنبال این رشد، حجم معاملات پپه نیز افزایش ۸۰ درصدی ثبت کرد و به ۱.۳۹ میلیارد دلار رسید. این رشد نشان‌دهنده افزایش علاقه کاربران به این توکن است.

این روند به طور قابل توجهی بر موقعیت‌های فروش تاثیر گذاشته. با توجه به گزارشات Coinglass، تقریباً ۴.۰۴ میلیون دلار موقعیت فروش لیکویید شده است.

افزایش علاقه کاربران به خرید میم‌کوین‌هایی مانند Pepe همزمان با بهبود کلی بازار کریپتو بوده که تحت تأثیر افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین قرار گرفت. علاوه بر پپه، میم‌کوین‌هایی مانند Floki Inu و Dogwifhat بیش از ۳۰ درصد رشد کرده‌اند.

گفتنی است که در حال حاضر تعداد دارندگان توکن Pepe به بیش از ۱۵۷,۶۰۰ رسیده است. این رشد تا حدی به خرید توسط نهنگ‌های بازار و همچنین لیست شدن این توکن در پلتفرم‌هایی مانند Robinhood نسبت داده می‌شود.

تبلیغ توکن پپه توسط Binance، با جایزه ۷۰۰.۰۰۰ توکن PEPE، باعث افزایش علاقه بیشتر به این توکن شده است. سایر میم‌کوین‌ها مانند GROK و LADYS نیز در روز گذشته بیش از ۱۹ درصد رشد کرده‌اند.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.