این ۳ معیار نشان می‌دهند که بیت‌کوین از پشتیبانی قوی برخوردار است

۳ معیار اصلی که نشان می دهد بیت کوین از پشتیبانی قوی برخوردار است
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: urrien Timmer یکی از مدیران ارشد Fidelity اخیرا اعلام کرد: معیارهایی وجود دارند که نشان می‌دهند بیت‌کوین از پشتیبانی قوی برخوردار است و می‌تواند روند صعودی خود را باز یابد. در ادامه به این ۳ معیار اصلی که نشان می دهد بیت کوین از پشتیبانی قوی برخوردار است؛ خواهیم پرداخت.

۳ معیار اصلی که نشان می دهد بیت کوین از پشتیبانی قوی برخوردار است

Jurrien Timmer، از مدیران ارشد Fidelity معیارهایی را معرفی کرد که نشان می‌دهند بیت‌کوین از پشتیبانی قوی برخوردار است و به زودی روند صعودی خود را پیش خواهد گرفت.

به گفته‌ی Timmer، بیت‌کوین در حال حاضر به یک ذخیره ارزش تبدیل شده است، دقیقا همانند طلا که دهه‌ها یک روش سنتی برای ذخیره ارزش بود. در واقع Timmer معتقد است که بیت‌کوین به نسخه‌ی مدرن طلا تبدیل شده است.

معیار دوم نیز به این مورد اشاره دارد که سکه‌هایی قدیمی (BTCهایی که سال‌ها پیش استخراج و ذخیره شده‌اند) با وجود افت شدید بیت‌کوین همچنان حرکتی نداشته‌اند و در واقع تنها سکه‌های جوان (تازه استخراج شده) در حال توزیع و مبادله هستند. در واقع این مورد به فاز انباشتگی بیت‌کوین اشاره دارد.

معیار سوم نیز تغییر نکردن تعداد سرمایه‌گذاران بلند است. در واقع علی رغم کاهش ۶۰ درصدی قیمت بیت‌کوین، سرمایه‌گذاران بلند مدت اقدامی برای فروش دارایی و بیت‌کوین‌های خود نکرده‌اند.

۳ معیار اصلی که نشان می دهد بیت کوین از پشتیبانی قوی برخوردار است

در نظر داشته باشید که طبق اطلاعات پلتفرم‌های ردیابی، تعداد سرمایه‌گذاران قدیمی بیشتر از یک سال است که در ۱۳ درصد باقی مانده. به گفته مدیر ارشد Fidelity، این ۳ معیار نشان می‌دهند که بیت‌کوین از پشتیبانی قوی برخوردار است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.