قیمت توکن فانتوم (FTM) بیش از 30 درصد رشد کرد!

جهش ۳۰ درصدی قیمت FTM
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی بلاک‌چین فانتوم در 24 ساعت گذشته بیش از ۳۰ رشد کرده. به دنبال جهش ۳۰ درصدی قیمت FTM یکی از نهنگ‌های بازار که روی این آلت‌کوین سرمایه گذاری کرده بود، سودهای زیادی کسب کرد. این توکن در یک هفته اخیر بیش از ۶۰ درصد و در یک ماه اخیر بیش از ۹۰ درصد رشد کرده است.

جهش ۳۰ درصدی قیمت FTM

با افزایش ۳۰ درصدی قیمت FTM در ۲۴ ساعت گذشته و عبور از مرز ۰.۶۸۳۵دلار، تمرکز سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین معطوف شد. به گفته فعالان بازار، این رشد نشان‌دهنده افزایش مجدد علاقه و آغاز حرکت صعودی فانتوم در بازار ارزهای دیجیتال است.

طبق گزارشات، به دنبال افزایش اخیر قیمت FTM یک نهنگ ارز دیجیتال که روی این توکن سرمایه‌گذاری کرده بود، سودهای زیادی به دست آورد.

بر اساس داده‌های موجود، این نهنگ در مجموع ۴.۷۱ میلیون FTM به ارزش تقریبی ۲.۶۹ میلیون دلار از طریق صرافی‌های Gemini و Airswap با میانگین قیمت حدود ۰.۵۷ دلار طی دو روز گذشته خریداری کرده بود.

جهش ۳۰ درصدی قیمت FTM

با افزایش اخیر قیمت FTM، سودهای تحقق نیافته این نهنگ از ۲۲ درصد فراتر رفت و به بیش از ۶۰۰۰۰۰ دلار رسید.

اگر افزایش قیمت ادامه داشته باشد، سود این نهنگ می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی از یک میلیون دلار فراتر رود. تحلیلگران به دقت شاخص‌های اساسی و روندهای بازار را زیر نظر دارند تا مسیر بالقوه آلت‌کوین فانتوم را ارزیابی کنند.

سطح مقاومت تعیین شده برای این آلت‌کوین ۰.۶۹۰۴ دلار است. اگر این مقاومت شکسته شود، FTM می‌تواند تا ۰.۸۶۰۹ دلار رشد کند. هدف نهایی تعیین شده برای این آلت‌کوین ۱.۶۲۸ دلار است.

منبع: coin-turk

فانتوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.